S
Staafen
Guest
Perfekt när man är inna på dag 20+!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag var OWG med en sådan i 5 år (!) innan jag registrerade mig på KS och allt gick utförDag 3. Rullar ju på det här.
Samma här, särskilt som en sådan Smp du har damp ned i morse . Känns som ”only one watch makes Jack a dull boy” hahaDet går ... inte bra. Eller jo, samma klocka sitter på men känner att detta inte kommer att hålla. Vill använda andra också! En månad lät inte så länge. Trodde inte det skulle bli svårt. Lite fånigt egentligen, men det är fan svårt.
Grönt är skönt!
Grönt är nästan lika skönt som svart, vitt, blått eller gråttGrönt är skönt!
Ja men blått är ju lite flott med!Grönt är nästan lika skönt som svart, vitt, blått eller grått
Sören va läckert, man!Dag 3. Rullar ju på det här.
Snyggt. Då bör 31 dgr inte vara ngt problem för en annanJag var OWG med en sådan i 5 år (!) innan jag registrerade mig på KS och allt gick utför
Tack!Sören va läckert, man!
Nää... samma sjuka som resten av världen; bara dj36 och YM 2 i guld på lager, resten kölista.Marinan i Kapstaden.
Rolexbutikerna nästa.
Wohooo jag har ett nytt favoritband! Vad tycker ni?
Jag säger som doktor Alban: "De funka!"Wohooo jag har ett nytt favoritband! Vad tycker ni?
Hahahaha!Jag säger som doktor Alban: "De funka!"
Tack, det blev faktiakt klart över förväntan och dessutom bekvämare på.Snyggt! Matchar tavlan
Wohooo jag har ett nytt favoritband! Vad tycker ni?
Måste nog ta en runda på stan haha!Stiligt, nu vill jag bara ha lite blålila, grönt eller orangea på tröjan för att fortsätta det stenhårda matchandet