Jag kör vidare hela april också. Vart är utmaningen?För dig, ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör vidare hela april också. Vart är utmaningen?För dig, ja!
Verkligen smågrejer, men nån gång måste bli den förstaHardcore!!
Håller med! mitt trick är dock att jag bara äger en klocka, en redig owg alltså!Jag kör vidare hela april också. Vart är utmaningen?
Tror ärligt talat att denna får stanna, jag gillar den skarpt! Men jag ska ha dig i åtanke om planerna förändras.Riktigt coolt, kan köpa klockan av dig när du har tröttnat på den när mars är slut
Inte vilken klocka som helst heller, kan sakna min gamla en hel del. Håller den bland topp 5 från Sinn.Håller med! mitt trick är dock att jag bara äger en klocka, en redig owg alltså!
Snyggt!Wohooo jag har ett nytt favoritband! Vad tycker ni?
Tack!Snyggt!
/B
Hahaha ja precis...får nog välja något som blir en utmaning nästa årSom att boxas med garden nere och ändå vinna.
Ja, den vars klocka gick sönder? Men det låter (inte) bra - då får man hålla sig ett tag till!Är det fortfarande bara en avhoppare?
Är det fortfarande bara en avhoppare?
Så jäkla naajs!Wohooo jag har ett nytt favoritband! Vad tycker ni?
Det är ju gränsfall till fuskHåller med! mitt trick är dock att jag bara äger en klocka, en redig owg alltså!
Stort tack!Så jäkla naajs!
Dessvärre var det ja...Dag 3...og dessverre bare 28 dager igjen.
Det går ... inte bra. Eller jo, samma klocka sitter på men känner att detta inte kommer att hålla. Vill använda andra också! En månad lät inte så länge. Trodde inte det skulle bli svårt. Lite fånigt egentligen, men det är fan svårt.
Ja, för min del så är enda utmaningen just nu att jag suktar efter en blå dykare.. Tex en SMP300.. Men det är ju bara 28 dagar kvar nuSamma här, särskilt som en sådan Smp du har damp ned i morse . Känns som ”only one watch makes Jack a dull boy” haha
"Dessverre", ja - jeg er tøff i trynet nå. Vi får se om jeg er like tøff om 2 uker...Dessvärre var det ja...
Den där har blivit lite av en graal för för mig på det senaste. Riktig jäkla fin.
Jag misstänker att vi har några som smugit ur utmaningen utan att säga något.Är det fortfarande bara en avhoppare?
Hahaha! Låt läderlappen jobba.Jag misstänker att vi har några som smugit ur utmaningen utan att säga något.
Det kanske är dax att vi går på avhopparjakt?
Ingen lämnar owg utan att säga hejdå till Läderlappen.
Har man anmält sig så får man varsågod hålla huvudet högt och meddela om och när man gör sorti !!Jag misstänker att vi har några som smugit ur utmaningen utan att säga något.
Den dinkan är som en bintjepotatis, passar till allt.Bytte till grönt nato. Funkar utmärkt!
Tror också det! Farligt många som redan funderat på att prova lite på högern, gymma lite med g-shocken och liknande tycker jag... Och kommer det hem ett paket så måste det väl vara tjejens/barnens/kattens klocka mars ut, eller hur @Derix m fl?Jag misstänker att vi har några som smugit ur utmaningen utan att säga något.
Råkade sätta på mig Swatch Twice Again istället för marsklockan på kvällsvisningen på Filmstaden Söder igår. Riktigt skumt runt fatburen. Så jag är snöpligt nog ute.