• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Jag kör vidare hela april också. Vart är utmaningen? :heart:
Håller med! mitt trick är dock att jag bara äger en klocka, en redig owg alltså!
37E89E4B-1F8F-4B66-B64B-F9A7B66EAC43.jpeg

Det går ... inte bra. Eller jo, samma klocka sitter på men känner att detta inte kommer att hålla. Vill använda andra också! En månad lät inte så länge. Trodde inte det skulle bli svårt. Lite fånigt egentligen, men det är fan svårt.
76598890-8893-4F32-AF36-6170885F5F7F.jpeg

Samma här, särskilt som en sådan Smp du har damp ned i morse :(. Känns som ”only one watch makes Jack a dull boy” haha :)
Ja, för min del så är enda utmaningen just nu att jag suktar efter en blå dykare.. Tex en SMP300.. Men det är ju bara 28 dagar kvar nu ;)

Jag misstänker att vi har några som smugit ur utmaningen utan att säga något.
Det kanske är dax att vi går på avhopparjakt?
Ingen lämnar owg utan att säga hejdå till Läderlappen. :blackalien:
Tror också det! Farligt många som redan funderat på att prova lite på högern, gymma lite med g-shocken och liknande tycker jag... Och kommer det hem ett paket så måste det väl vara tjejens/barnens/kattens klocka mars ut, eller hur @Derix m fl?

Tillbaka
Topp