Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart planeras det?Om det planeras GTG i mars. Får man glatt sitta och titta då eller får man testa på armen?
Bara titta... Annars åker du ut.Om det planeras GTG i mars. Får man glatt sitta och titta då eller får man testa på armen?
Utanför KSVart planeras det?
Ok, propsar för planering till april istället eller stannar hemmaBara titta... Annars åker du ut.
Riktigt coolt, kan köpa klockan av dig när du har tröttnat på den när mars är slutWohooo jag har ett nytt favoritband! Vad tycker ni?
Så som man gör. #ingakonstigheterNär man knäcker extra som pimp och bär Swatch!
Haha! Till mitt försvar så är det frugans och den åkte bara på till fotograferingen.Så som man gör. #ingakonstigheter
Vadå? Har du bara en Hulk?
Hmmmm! Endast vid fotografering? Låter skumt. Så resten av dagen vad finns då? Med tanken ditt tidigare inlägg. En naken hallick-arm.//Haha! Till mitt försvar så är det frugans och den åkte bara på till fotograferingen.
Jag är alltid naken när jag fotar klockor!Hmmmm! Endast vid fotografering? Låter skumt. Så resten av dagen vad finns då? Med tanken ditt tidigare inlägg. En naken hallick-arm.//
Ja; det är inte klokt! I en hel månad... bara inte min Daytona kommer under mars för då har jag bara Daytona, eller om APn kommer; ja same sameVadå? Har du bara en Hulk?
Ja, vi är ju alla olika som människor och gillar olika saker här i livet Hoppas att du har förstående grannar eller bor så ingen ser vad som görs på dagarna !//Jag är alltid naken när jag fotar klockor!
Hahaha!Ja, vi är ju alla olika som människor och gillar olika saker här i livet Hoppas att du har förstående grannar eller bor så ingen ser vads gör på dagarna !//
Bara att kämpa på och hålla avståndet.Börjar faktiskt kännas skönt att slippa byta, dra upp, ställa tid, osv. Bara ”grap n go”. Men suget efter de andra klockorna finns där i bakhuvudet hela tiden.
Som att boxas med garden nere och ändå vinna.Inga konstigheter det här inte...
Om du kisar lite lätt när du tittar på klockan kanske det kan se ut som det står Divejust?Halvvägs in i tredje dagen..
Tänker väldigt mycket på dykare just nu. Men det går väl över.
Hardcore!!Utmanar mig lite extra. Duschade förut för första gången med klockan och skall inatt testa att sova med den
För dig, ja!För lätt detta.