Den där är för jäkla skön bara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gå in på Klockmaster eller annan uris så lär de göra det gratis medans du väntar.Beställt avmagnetiserare då det visade sig att klockjävlen var magnetiserad. Inte burit någon annan dock, får hoppas den kommer snart så man kan bruka en fullt fungerande klocka resterande tid i Mars.
Vad innebär det att klockan är magnetiserad ? Det har jag då aldrig råkat ut förBeställt avmagnetiserare då det visade sig att klockjävlen var magnetiserad. Inte burit någon annan dock, får hoppas den kommer snart så man kan bruka en fullt fungerande klocka resterande tid i Mars.
Neeeeej vad gör du?@Berns och allihop: jag erkänner att jag är en dålig människa och inget OWG- material. När jag fick min nya Smp i morse blev frestelsen för stor på eftermiddagen. Som när man var barn på julafton och hovrade runt granen hela dagen, med den skillnaden att man ändå väntade på tomten. Men han kom ju lite senare .
Så, kastar in handduken och önskar alla andra lycka till . Kämpa!!!
mycket tråkigt, men också förståligt!@Berns och allihop: jag erkänner att jag är en dålig människa och inget OWG- material. När jag fick min nya Smp i morse blev frestelsen för stor på eftermiddagen. Som när man var barn på julafton och hovrade runt granen hela dagen, med den skillnaden att man ändå väntade på tomten. Men han kom ju lite senare .
ja! trodde aldrig jag skulle vara såhär nöjd!Inte vilken klocka som helst heller, kan sakna min gamla en hel del. Håller den bland topp 5 från Sinn.
Tack. Det var idiotiskt. Södermalm är dessutom supersäkert.
Då bör jag sluta topp 3, känns rimligt enligt mig! Tror även @Moorflax håller mig som en av favoriterna att klara detta utan problem.De tre som hittills hoppat av är alla typ längst ned i listan (användarnamn på t,v och y)
Kan vi börja skönja ett mönster/alternativt konspiration ?
Go go goDå bör jag sluta topp 3, känns rimligt enligt mig! Tror även @Moorflax håller mig som en av favoriterna att klara detta utan problem.
Fattar! Men just därför bestämde jag att inte kolla på mina klockor eller göra några klockaffärer under Mars. Det finns en rastlöshet som måste betvingas.@Berns och allihop: jag erkänner att jag är en dålig människa och inget OWG- material. När jag fick min nya Smp i morse blev frestelsen för stor på eftermiddagen. Som när man var barn på julafton och hovrade runt granen hela dagen, med den skillnaden att man ändå väntade på tomten. Men han kom ju lite senare .
För långt ifrån, bor i största skethålan och kanske lika bra att ha en rackare hemma. Närmsta häromkring skulle ha 600..Gå in på Klockmaster eller annan uris så lär de göra det gratis medans du väntar.
Nytt för mig med, förstod inte riktigt själv men nånting med magnetismen kan göra så den går för snabbt tydligenVad innebär det att klockan är magnetiserad ? Det har jag då aldrig råkat ut för
600:- för två minuters arbete känns som ocker. Helt rätt att ha en hemma.För långt ifrån, bor i största skethålan och kanske lika bra att ha en rackare hemma. Närmsta häromkring skulle ha 600..
Krylbo ?För långt ifrån, bor i största skethålan och kanske lika bra att ha en rackare hemma. Närmsta häromkring skulle ha 600..
Nae, du får en ledtråd. Den fina trästaden går det som ibland..Krylbo ?
Eksjö?Nae, du får en ledtråd. Den fina trästaden går det som ibland..
Snyggt!
600kr? Galet!För långt ifrån, bor i största skethålan och kanske lika bra att ha en rackare hemma. Närmsta häromkring skulle ha 600..
Helt sjuktVet att det finns fler men
600kr? Galet!
Haha, jag kunde inte sagt det bättre själv!Den dinkan är som en bintjepotatis, passar till allt.
@Berns och allihop: jag erkänner att jag är en dålig människa och inget OWG- material. När jag fick min nya Smp i morse blev frestelsen för stor på eftermiddagen. Som när man var barn på julafton och hovrade runt granen hela dagen, med den skillnaden att man ändå väntade på tomten. Men han kom ju lite senare .
Har faktiskt aldrig varit där, men jag hade en bekant som växte upp där så jag har ett visst hum om stadens beskaffenhet.. Så att säga.Snyggt!
@Berns och allihop: jag erkänner att jag är en dålig människa och inget OWG- material. När jag fick min nya Smp i morse blev frestelsen för stor på eftermiddagen. Som när man var barn på julafton och hovrade runt granen hela dagen, med den skillnaden att man ändå väntade på tomten. Men han kom ju lite senare .
Jag undrar om @yonsson kom till start eller DNS:adeDe tre som hittills hoppat av är alla typ längst ned i listan (användarnamn på t,v och y)
Kan vi börja skönja ett mönster/alternativt konspiration ?
Jag hoppas att du är på jobbet... Annars skulle nog lite kostrådgivning sitta fint!Swatchen trålar i kylen.