Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du greja en för list till mig? Inte om 5år då haha!Så mycket betalade inte jag, köper bara list, premium, baby
Jag testade polarens för ett par veckor sedan. Han gav 55k ny för sin, galet!Så mycket betalade inte jag, köper bara list, premium, baby
Troligen inte, du får göra som jag köp 4-6 list klockor om året så får du också handla premium uren. Daytona i sommarKan du greja en för list till mig? Inte om 5år då haha!![]()
Du skojar? Grattis!Troligen inte, du får göra som jag köp 4-6 list klockor om året så får du också handla premium uren. Daytona i sommar
Gratta från oss!!-Dag 4 sammanfaller med tjejens 30-års dag. Grattis till henne som får en ny klocka och god fortsättning till oss OWG’s
![]()
![]()
Går bra nuDu skojar? Grattis!

Verkligen! Hänger med @Denke i bästa podden och hämtar ut klockor till list på löpande band.Går bra nu![]()
HahaHaha, har inte alla sparat plasten till sina klockor? Det trodde jag alla gjorde. Premium baby
Lirare den där @Margarinkungen föredöme!Verkligen! Hänger med @Denke i bästa podden och hämtar ut klockor till list på löpande band.
Lirare den där @Margarinkungen föredöme!
Kram broderSkönt att det löste sig.Nu är vi vänner igen jag och Monacon! One hell of a watch!
![]()
Det låter nästa som att du kollat gräset på andra sidan?Nu är vi vänner igen jag och Monacon! One hell of a watch!
![]()
Cykla till skolan, vilka minnen det väcker. Förra gången jag gjorde det var årtalet 1995.Dag 4. Var ej roligt att cykla till skolan idag
![]()
Skicka Läderlappen direkt.Det låter nästa som att du kollat gräset på andra sidan?![]()
Han står runt hörnet!Skicka Läderlappen direkt.
Cykla till skolan, vilka minnen det väcker. Förra gången jag gjorde det var årtalet 1995.
Både och.Vet inte om jag ska känna mig ung eller om du ska känna dig gammal![]()
Du ska känna dig ungVet inte om jag ska känna mig ung eller om du ska känna dig gammal![]()

Jo, kram!!Får jag ingen kram?![]()
Går ju som en dans så här, varför har inte alla en grön Sub?
![]()
Nu känns det bra och jag kan fortsätta dagen.Jo, kram!!![]()
Den känns lite Miljöpartiet, den gröna klockan!Tycker du ska skicka in det som ett förslag till statsministern, nästa stora välfärdsreform!