Bästa bild hittills i tråden. Du har känsla för foto!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa bild hittills i tråden. Du har känsla för foto!
Den känns lite Miljöpartiet, den gröna klockan!
TihiiEller lite Centerpartistiskt? Kanske dags att införa ett Hulk-avdrag?
Den Hulken är nedstämd pga att hans Hulk är på service.
Den Hulken är nedstämd pga att hans Hulk är på service.
Hoppas det går strålandeIdag hälsoundersökning för att få jobba i tyska kärnkraftverk. Jag fingrade på en annan klocka med kupat safirglas i morse, men behöll 556:an på.
Extremt härligt att vi har gått om de där två trådarna måste jag säga!Det är bra fart i tråden, alltså riktigt bra fart!
Tråden har växt till hela 60 sidor och det är bara dag 4. Vi har redan passerat förra årets tråd i antal inlägg och även gått om feel-good trådarna Priser på vär ner? och Rolex upp 13-16%.
Edit: Men öh, var det inte Tyskland som skulle stänga ner sina kernkraftverken ?Hoppas det går strålande
Det är fortfarande lite kvar på driften. Sen är det nedmontering och en massa andra typer av jobb kvar. Jag hinner nog gå i pension innan det är färdigrest till kraftverken i DE. Jag brukar alltid ha minst en vecka precis i sparrissäsongen. (Omkring 16:e april för premiären)Edit: Men öh, var det inte Tyskland som skulle stänga ner sina kernkraftverken ?
Grymt snygg! Men är den vit eller blå????
Vi är redan om alla andra trådar om man ser till trevlig stämning och sammanhållning!Det är bra fart i tråden, alltså riktigt bra fart!
Tråden har växt till hela 60 sidor och det är bara dag 4. Vi har redan passerat förra årets tråd i antal inlägg och även gått om feel-good trådarna Priser på vär ner? och Rolex upp 13-16%.
Haha vad coolt! Jag är dock lite nördig så det måste vara "vintage".@Staafen Här kan vi börja designa våra plastklockor till nästa års utmaning.
https://shop.swatch.com/sv_se/colle...OK137&3=vintage1&4=207_955,110_889&9=110&10=0