• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

E1793D7F-A40C-4062-A7E5-D5E8E2F652AC.jpeg
Bästa bild hittills i tråden. Du har känsla för foto!

Det är bra fart i tråden, alltså riktigt bra fart!
Tråden har växt till hela 60 sidor och det är bara dag 4. Vi har redan passerat förra årets tråd i antal inlägg och även gått om feel-good trådarna Priser på vär ner? och Rolex upp 13-16%.

Tråden har växt till hela 60 sidor och det är bara dag 4. Vi har redan passerat förra årets tråd i antal inlägg och även gått om feel-good trådarna Priser på vär ner? och Rolex upp 13-16%.
Extremt härligt att vi har gått om de där två trådarna måste jag säga!

Edit: Men öh, var det inte Tyskland som skulle stänga ner sina kernkraftverken ?
Det är fortfarande lite kvar på driften. Sen är det nedmontering och en massa andra typer av jobb kvar. Jag hinner nog gå i pension innan det är färdigrest till kraftverken i DE. Jag brukar alltid ha minst en vecka precis i sparrissäsongen. (Omkring 16:e april för premiären)

Vi är redan om alla andra trådar om man ser till trevlig stämning och sammanhållning!

Bra jobbat allihop!

Tillbaka
Topp