Ah, så det är du och jag som kör budget Casio i årKan inte sova pga denna galenskap, tur att de finns saker att läsa.a
Jag önskar dig lycka till !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, så det är du och jag som kör budget Casio i årKan inte sova pga denna galenskap, tur att de finns saker att läsa.a
Budget? Vad menar du? Tack detsammaAh, så det är du och jag som kör budget Casio i år
Jag önskar dig lycka till !
Gillar skarpt att jag inte är själv med plast. Bra jobbat Swatch-broder!Swatchen klarar alla morgonbestyr galant.
Stenhård med det bandet på, snyggt!Öppnar dag 4
Nato tycker jag är snyggt på bild men har aldrig fastnat för det själv. Snygg bild dock!Im still in it to win it!
Men det blir byte till länk då jag fortfarande tydligen inte är nån NATO kille
Känner samma! Testade nato på min ezm 3 kändes fel baraIm still in it to win it!
Men det blir byte till länk då jag fortfarande tydligen inte är nån NATO kille
Ja, det var inget smart drag direkt. 36mm quartz, perfekt sommarbeaterOups, riskabelt! Där blev du av med den SMPn, eller? När hon såg hur bra den gjorde sig på armen... Snygg! 36mm?
Detsamma. Detta klarar vi som en dans.Gillar skarpt att jag inte är själv med plast. Bra jobbat Swatch-broder!
Old man style. SnyggtBak o fram..
Till och med blommorna har vissnat. Kämpa på, du fixar det.Still Goin strong, eller Goin weak, men ändå Goin.
Hahaha vad sorgligt, det tänkte jag inte ens på!Till och med blommorna har vissnat. Kämpa på, du fixar det.
Hahaha...Till och med blommorna har vissnat. Kämpa på, du fixar det.
Nej!Någon mer än jag som börjat tappa suget för resterande klockor i samlingen?
Jag har inte funderat på det, men det är en hemsk tanke.Någon mer än jag som börjat tappa suget för resterande klockor i samlingen?
Ja! Jag är lite inne på att hitta den perfekta klockan och bli OWG på riktigtNågon mer än jag som börjat tappa suget för resterande klockor i samlingen?