Skarrsjo
Basic
Skulle vilja bli OWG, men vet att jag har klockor jag aldrig skulle kunna sälja, så blir lite klurigtJa! Jag är lite inne på att hitta den perfekta klockan och bli OWG på riktigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle vilja bli OWG, men vet att jag har klockor jag aldrig skulle kunna sälja, så blir lite klurigtJa! Jag är lite inne på att hitta den perfekta klockan och bli OWG på riktigt
Onödig jakt på något som inte finnsJa! Jag är lite inne på att hitta den perfekta klockan och bli OWG på riktigt
Jag tror att Batman varit och rekat hos @Sgt Poppa!Till och med blommorna har vissnat. Kämpa på, du fixar det.
HahahaJag tror att Batman varit och rekat hos @Sgt Poppa!
Jag känner precis likadant!Nato tycker jag är snyggt på bild men har aldrig fastnat för det själv. Snygg bild dock!
Ja, jag vet inte vad som inte känns rätt men det lär väl sitta i att det bygger så mycket på höjdenKänner samma! Testade nato på min ezm 3 kändes fel bara
Det var ett annorlunda mesh, visa mer
Riktigt tjusig dressklocka! Lagom diskret.Dag 4: En av 31!
Kör hårt OWG-vänner!
Haha ja visst är den diskret!Riktigt tjusig dressklocka! Lagom diskret.
Jag kände likadant förra året och köpte en "owg-klocka" lite efteråt - faktiskt precis den GS sbgn003 jag kör med i år.Ja! Jag är lite inne på att hitta den perfekta klockan och bli OWG på riktigt
Reissue på Komfit Forstner, gammal meshlänk som astronauterna körde på sina speedmasters under Gemini, Mercury och Apolloprogrammen. Bekväm som fan är denDet var ett annorlunda mesh, visa mer
Rockstar!Går ju som en dans så här, varför har inte alla en grön Sub?
Så är det ju verkligen. Och samtidigt som jag känner mig obekväm med att bära min dyraste klocka överallt så känns det lika jobbigt att lämna den hemma.Jag kände likadant förra året och köpte en "owg-klocka" lite efteråt - faktiskt precis den GS sbgn003 jag kör med i år.
Blev dock inte owg på riktigt eftersom den inte slukade hela klockbudgeten. Lyxproblemet med owg är ju att om man säljer hela klabbet och satsar allt på ett kort så kan det hamna något obekvämt dyrt på handleden. Jag trivs i alla fall inte med att bära runt på två månadslöner överallt och i alla situationer...
Kan hålla med, även om jag nog känner mig ok med att bära värdet på handleden.Jag kände likadant förra året och köpte en "owg-klocka" lite efteråt - faktiskt precis den GS sbgn003 jag kör med i år.
Blev dock inte owg på riktigt eftersom den inte slukade hela klockbudgeten. Lyxproblemet med owg är ju att om man säljer hela klabbet och satsar allt på ett kort så kan det hamna något obekvämt dyrt på handleden. Jag trivs i alla fall inte med att bära runt på två månadslöner överallt och i alla situationer...
Jodå, har redan börjat fundera på vilka man egentligen inte behöver längreNågon mer än jag som börjat tappa suget för resterande klockor i samlingen?
Min Ezm 3 gjorde det för migJa! Jag är lite inne på att hitta den perfekta klockan och bli OWG på riktigt
Du vet varför.. du har sagt det själv. Man behöver ju spara plasten under spännet för att sedan kunna kränga för 160% av listpriset...Går ju som en dans så här, varför har inte alla en grön Sub?
Haha, har inte alla sparat plasten till sina klockor? Det trodde jag alla gjorde. Premium babyDu vet varför.. du har sagt det själv. Man behöver ju spara plasten under spännet för att sedan kunna kränga för 160% av listpriset...
För att alla inte har 130 friska liggandes i lådan!Går ju som en dans så här, varför har inte alla en grön Sub?
Så mycket betalade inte jag, köper bara list, premium, babyFör att alla inte har 130 friska liggandes i lådan!