• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Jeg er med - under sterk tvil - men en utfordring skal jo være litt vanskelig. Da stiller jeg 31 dager med 16618. Kommer sikkert til å være drittlei gult gull 31. mars 2020. :confused:
60833280_114964829544247_1651811928602466453_n.jpg
Guldklocka hela Mars.
Big Pimpin, stort plus.
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Jag är på! Men vilken klocka det blir får jag återkomma med :bag:
Nu tycker jag @SpaceAce med ska komma ur sin Comfort zone och haka på! :D

Hur bevisar man att man kör med en och samma klocka i en hel månad då? :)
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Jag är på! Men vilken klocka det blir får jag återkomma med :bag:
Nu tycker jag @SpaceAce med ska komma ur sin Comfort zone och haka på! :D

Hur bevisar man att man kör med en och samma klocka i en hel månad då? :)
Kul att du är med. Jag för upp dig på listan och fyller på med vald klocka när du säger till.
Själva utmaningen är främst mot/för sig själv och egentligen inte en tävling mellan oss som är med. Du vet om du inte klarar det och skulle du bli påkommen så blir det bat-slap.
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Kul att du är med. Jag för upp dig på listan och fyller på med vald klocka när du säger till.
Själva utmaningen är främst mot/för sig själv och egentligen inte en tävling mellan oss som är med. Du vet om du inte klarar det och skulle du bli påkommen så blir det bat-slap.
Snyggt! :D:D
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har ju sagt att jag ska vara med i år antingen med mitt Seikobygge eller en G-shock square men nästa vecka får jag hem en ny Squale så jag törs inte riktigt lova vilken det blir ännu :p
5297C7AD-24CA-430E-AB70-275C12BDF642.jpeg
EDA8A780-BE21-4661-A46E-7DE0205A0F70.jpeg
502EE809-6AD3-43B0-9AB1-43F6BC0EC89E.jpeg


Någon av dem eller Squalen som sagt... vi får se helt enkelt :D
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
@Berns får avgöra vad som gäller. För mig är pulsklocka/löparklocka mer ett träningsredskap än en klocka eftersom jag bara har den när jag springer. Sen råkar den ju vara i form av en klocka eftersom det är smidigare än att ha den i tex fickan.
Jag har tränat och tävlat på elitnivå hela livet mer eller mindre men aldrig förstått varför man ska ha en pulsklocka när man ska ut och jogga? Ska man träna inför en stor tävling och behöver följa upp puls samt återhämtning kan jag förstå det men annars är jag tveksam. Men alla gör ju som de vill såklart!
 
Topp