Guldklocka hela Mars.Jeg er med - under sterk tvil - men en utfordring skal jo være litt vanskelig. Da stiller jeg 31 dager med 16618. Kommer sikkert til å være drittlei gult gull 31. mars 2020.
Big Pimpin, stort plus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Guldklocka hela Mars.Jeg er med - under sterk tvil - men en utfordring skal jo være litt vanskelig. Da stiller jeg 31 dager med 16618. Kommer sikkert til å være drittlei gult gull 31. mars 2020.
Bra! kaxigt att köra McQueen-mars. Och jag kommer stå och vänta på köp&sälj när du är klarDe flesta kör alldeles för safe ser jag.
@Berns Jag är på och för att utmana mig själv så tar jag inte en av de jag använder mest utan gör det med Monacon.
Hoppas känna mig som Steve McQueen hela mars.
Haha, kommer få sätta klockan i karantän sedan...Bra! kaxigt att köra McQueen-mars. Och jag kommer stå och vänta på köp&sälj när du är klar
Va, en utmaning! Klart jag är på.Nu tycker jag @SpaceAce med ska komma ur sin Comfort zone och haka på!
Jaha och nu har du valt klocka med! Då får jag väl börja fundera på riktigtVa, en utmaning! Klart jag är på.
Seiko SKX009 får det bli.
Javisst! Jag tycker att du ska ta din Willard. Eller kanske CWC-dykaren. Eller kanske någon Tuna...Jaha och nu har du valt klocka med! Då får jag väl börja fundera på riktigt
Kul att du är med. Jag för upp dig på listan och fyller på med vald klocka när du säger till.Jag är på! Men vilken klocka det blir får jag återkomma med
Nu tycker jag @SpaceAce med ska komma ur sin Comfort zone och haka på!
Hur bevisar man att man kör med en och samma klocka i en hel månad då?
Snyggt!Kul att du är med. Jag för upp dig på listan och fyller på med vald klocka när du säger till.
Själva utmaningen är främst mot/för sig själv och egentligen inte en tävling mellan oss som är med. Du vet om du inte klarar det och skulle du bli påkommen så blir det bat-slap.
Ja men då är det ju lättJavisst! Jag tycker att du ska ta din Willard. Eller kanske CWC-dykaren. Eller kanske någon Tuna...
Är du säker? Den är helt fantastisk. Ytterligare en klocka jag kommer jaga 1/4.Jag är med. Kör på denna
Tackar! Japp säkerÄr du säker? Den är helt fantastisk. Ytterligare en klocka jag kommer jaga 1/4.
Listan är uppdaterad.Tackar! Japp säker
Jag har en 1/4 lista jag med!Är du säker? Den är helt fantastisk. Ytterligare en klocka jag kommer jaga 1/4.
Det är ju ett av kraven för att vara med?Fantastiskt! Är det så verkligen att efter owg-mars så rinner dom ut på K&s en efter en?
Min förra owgmarch-klocka såldes 1/4 2019Fantastiskt! Är det så verkligen att efter owg-mars så rinner dom ut på K&s en efter en?
Vad kommer du själv ha i år? Så jag vet vad jag kanske kan köpa!Min förra owgmarch-klocka såldes 1/4 2019
Rolex DateJust 16200
Kommer antagligen se på Monacon med avsky efter en månad på handleden hahaMin förra owgmarch-klocka såldes 1/4 2019
Rolex DateJust 16200
OWG!Hur är det med löparklocka och nattbeater? Är det OK eller ej? Ber om ursäkt om detta avhandlats redan och jag missat..
Hur är det med löparklocka och nattbeater? Är det OK eller ej? Ber om ursäkt om detta avhandlats redan och jag missat..
Alla har väl en nattbeater?Nattbeater? Vad är det för dumheter!?!
Alla har väl en nattbeater?
Kallar du din för nattbeatern?Alla har väl en nattbeater?
Jag har tränat och tävlat på elitnivå hela livet mer eller mindre men aldrig förstått varför man ska ha en pulsklocka när man ska ut och jogga? Ska man träna inför en stor tävling och behöver följa upp puls samt återhämtning kan jag förstå det men annars är jag tveksam. Men alla gör ju som de vill såklart!@Berns får avgöra vad som gäller. För mig är pulsklocka/löparklocka mer ett träningsredskap än en klocka eftersom jag bara har den när jag springer. Sen råkar den ju vara i form av en klocka eftersom det är smidigare än att ha den i tex fickan.