kimbjork
Basic
Dag 5! bjuder även på ett klipp med kanske världens bästa dialekt??
https://youtu.be/iyg0yYWJjE8
https://youtu.be/iyg0yYWJjE8
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kära dagbok,
Igår var jag på gymmet. Det var dags för spinning. Ett pass som jag besökt 87 gånger från januari 2019.
Enligt statistiken låg maxpuls denna gång kring 160 bpm och antal brända kalorier var 388 st. Hur kan man veta det så exakt då..?
Jo, om man drar på sig den här JÄVELN i ren reflex. Ja, REN reflex utan att tänka. Då får man reda på maxpuls.
Fasen också.. jag räknar med att bli battslappad. F’låt.
Jag kanske tröst-bär Glycinen en månad ändå.Tråkigt men sånt händer! Hoppas att alla är lika ärliga som dig.
Verkligen. Insåg inte ens mitt digra misstag förrän idag.Vilken osis, svårt att bryta invanda mönster.
@Berns sätter du på strålkastaren på taket?Kära dagbok,
Igår var jag på gymmet. Det var dags för spinning. Ett pass som jag besökt 87 gånger från januari 2019.
Enligt statistiken låg maxpuls denna gång kring 160 bpm och antal brända kalorier var 388 st. Hur kan man veta det så exakt då..?
Jo, om man drar på sig den här JÄVELN i ren reflex. Ja, REN reflex utan att tänka. Då får man reda på maxpuls.
Såklart. Inget att skämmas för, vi har ju inte 107 klockor för att vi gillar en bäst...Tråkigt men sånt händer! Hoppas att alla är lika ärliga som dig.
Kära dagbok,
Såklart. Inget att skämmas för, vi har ju inte 107 klockor för att vi gillar en bäst...
Hahaha, tack Berns!
Lätt hänt med en sådan i lådan!Ledsen Boyz an gäälz.
Life to short, det här var trist, jag är ute.
Nästa gång kan jag låna den där av dig under OWG mars så blir det svårare att falla ur för dig.Ledsen Boyz an gäälz.
Klockrent förslag!Jag noterar att @Berns delar ut personliga batslaps. Det uppskattas (av mig i alla fall)
Förslag:
Om man åker ur tävlingen får man ha sin personliga batslap som avatar månaden ut.
Absolut, bara en dag kvar nu!Inget datum som distraherar... så jag gissar på att vi snart är framme?
Du verkar vara en vis man. Jag tar med mig dina (Alfons) ord.Nästa gång kan jag låna den där av dig under OWG mars så blir det svårare att falla ur för dig.
Lite kloka ord på vägen.
Om man alltid har roligt
så märker man inte att man har roligt...
och därför måste man också ha tråkigt ibland
/Alfons Åberg
Det lät ju som en toppen idé!Jag noterar att @Berns delar ut personliga batslaps. Det uppskattas (av mig i alla fall)
Förslag:
Om man åker ur tävlingen får man ha sin personliga batslap som avatar månaden ut.
Ledsen Boyz an gäälz.
Ouf! Vad är detta för canvas band? Inte för jag tror jag trivs i något annat än länk på min ezm 3 men värt att testa!Veckohandling klar. E-handel är en gåva!
Lite fotomoment med nya bandet