Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmm har halvt kapat mitt avtryckarfinger. Men lär nog inte kunna hålla mig en hel månadVad gör en utmaning ännu mer utmanande?
- gillra fällor!
Ny klocka beställd. Bra idé nu. Verkligen
.. kör vidare med güldet.
"glömde".. Är du måhända lite less på swatchen?Det här händer inte ofta, glömde klockan hemma!
Klocktorkan ställer till det gjorde slag i ett gammalt sug och kunde inte motstå köpknappen längreMmm har halvt kapat mitt avtryckarfinger. Men lär nog inte kunna hålla mig en hel månad
Haha, man gör ju vad man kan!Muta domarn ÄR tillåtet
(@McNulty tack för smidig leverans och jag ber om ursäkt att jag drog in dig i den här galenskapen)
Det blev ju bra det härHaha, man gör ju vad man kan!
Härligt det kom fram, och tack själv! Äsch, det här är ju riktigt kul. Galet, jobbigt, och ja, man inser ju att man är rätt störd när det kommer till klockor!
Vi kämpar på med dag 5! Bild från tidigare idag!
Haha nja! Jag gillar den skarpt faktiskt, det som är tråkigt är att ladda upp bilder på en och samma klocka."glömde".. Är du måhända lite less på swatchen?
Härlig entusiasm!Haha, man gör ju vad man kan!
Härligt det kom fram, och tack själv! Äsch, det här är ju riktigt kul. Galet, jobbigt, och ja, man inser ju att man är rätt störd när det kommer till klockor!
Vi kämpar på med dag 5! Bild från tidigare idag!
Kul att du skriver det. Jag har 14 identiska par Björn Borg-kallingar och äter samma frukost dag ut och dag in..Fem dagar in och jag konstaterar att det här OWG-livet är lika trist som att äta samma frukost varje dag alt ha samma modell av kalsingar på sig varje dag. Nej, det här är inte för mig, efter mars slut blir det löpande klickbare igen.
Jag gillar den också. Blir till att skaffa en swatch att stoppa i lådan sen tror jag.. Och på handleden såklart.Haha nja! Jag gillar den skarpt faktiskt, det som är tråkigt är att ladda upp bilder på en och samma klocka.
Jag har 15 par identiska strumpor också.Kul att du skriver det. Jag har 14 identiska par Björn Borg-kallingar och äter samma frukost dag ut och dag in..
Du kan komma förbi och låna min efter OWG-perioden.Jag gillar den också. Blir till att skaffa en swatch att stoppa i lådan sen tror jag.. Och på handleden såklart.
Jag har haft samma kvinna i 17år.Fem dagar in och jag konstaterar att det här OWG-livet är lika trist som att äta samma frukost varje dag alt ha samma modell av kalsingar på sig varje dag. Nej, det här är inte för mig, efter mars slut blir det löpande klickbare igen.