• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Muta domarn ÄR tillåtet
EC1D1ED7-D4E0-4C33-9269-4CA09FB70578.jpeg

(@McNulty tack för smidig leverans och jag ber om ursäkt att jag drog in dig i den här galenskapen)

Muta domarn ÄR tillåtet
EC1D1ED7-D4E0-4C33-9269-4CA09FB70578.jpeg

(@McNulty tack för smidig leverans och jag ber om ursäkt att jag drog in dig i den här galenskapen)
Haha, man gör ju vad man kan! ;)

Härligt det kom fram, och tack själv! Äsch, det här är ju riktigt kul. Galet, jobbigt, och ja, man inser ju att man är rätt störd när det kommer till klockor! :D

Vi kämpar på med dag 5! Bild från tidigare idag! :cool:
2E483E6F-7B46-4496-8D52-EAFCC71B0B0B.jpeg

Jag försöker verkligen låta bli att köpa en Seamaster. Får den där FOMO-känslan att det kommer bli svårt att klippa en när Mars är över så varför inte köpa en nu och lägga i lådan?
Det säger ju allt egentligen.. Så jag försöker hålla ögonen på bollen, en sak i taget osv. :stop::bag:

Fem dagar in och jag konstaterar att det här OWG-livet är lika trist som att äta samma frukost varje dag alt ha samma modell av kalsingar på sig varje dag. Nej, det här är inte för mig, efter mars slut blir det löpande klickbare igen.
Kul att du skriver det. Jag har 14 identiska par Björn Borg-kallingar och äter samma frukost dag ut och dag in.. :(

Tillbaka
Topp