Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det inte så att det kan bli fler som vinner ?Fortsätter vi in i april om ingen vinnare korats?
Ja, Japantid borde man ha om man inte behöver följa någon annan tidszon.Tackar för inputen! Brukar bjuda på auktioner från Japan så kan ju sätta GMT-visaren på japantid iaf
Med hjälp av uppmuntringar i tråden fixar vi detta allihopa utan problem!
Dag 5 - ingen tvekan gällande klockval. Keep up the good work alla kämpar!
Mobil: iPhone 11, Samsung Note 9Vad fotar du med? Alltid så skarpa bilder!
Med hjälp av uppmuntringar i tråden fixar vi detta allihopa utan problem!
Alla som klarar är ju vinnare.Är det inte så att det kan bli fler som vinner ?
Stressfraktur på vänster handled?Årets owg-dinka stärker i väntan på röntgen.
Haha exakt..Stressfraktur på vänster handled?
Exakt och Barncancerfonden!Alla som klarar är ju vinnare.
Jo så måste det nog bli, annars får vi nog hålla på många månader.. Det blir nog en hel flock som vinner. Eller som Mauro Scocco sjöng ”Det finns ingen som vinner”, vad vet jag. Trevlig torsdag!Är det inte så att det kan bli fler som vinner ?
Vi kör väl året ut?Jo så måste det nog bli, annars får vi nog hålla på många månader.. Det blir nog en hel flock som vinner. Eller som Mauro Scocco sjöng ”Det finns ingen som vinner”, vad vet jag. Trevlig torsdag!
Cool app, den måste jag testa.Måste säga att det är löjligt bra tidhållning på denna med tanke på att den är runt 60 år gammal. Visserligen servad 2019, men ändå!
Använde precis anmäla knappenVi kör väl året ut?
HahaAnvände precis anmäla knappen