• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Dagen inleddes med sanering av barn, kläder, sängkläder och snuttefiltar efter vad som närmast kan beskrivas som en atombomb med omysiga saker. Bara kriga vidare helt enkelt! :D
IMG_20200305_103448.jpg
Bra med en dykare som man bara kan skölja av i sådana lägen :)

Kära dagbok,
Igår var jag på gymmet. Det var dags för spinning. Ett pass som jag besökt 87 gånger från januari 2019.

Enligt statistiken låg maxpuls denna gång kring 160 bpm och antal brända kalorier var 388 st. Hur kan man veta det så exakt då..?

FCCE6DFE-8601-4F67-9379-7463A7E3B225.jpeg

Jo, om man drar på sig den här JÄVELN i ren reflex. Ja, REN reflex utan att tänka. Då får man reda på maxpuls.

Fasen också.. jag räknar med att bli battslappad. F’låt.

Kära dagbok,
Igår var jag på gymmet. Det var dags för spinning. Ett pass som jag besökt 87 gånger från januari 2019.

Enligt statistiken låg maxpuls denna gång kring 160 bpm och antal brända kalorier var 388 st. Hur kan man veta det så exakt då..?

FCCE6DFE-8601-4F67-9379-7463A7E3B225.jpeg

Jo, om man drar på sig den här JÄVELN i ren reflex. Ja, REN reflex utan att tänka. Då får man reda på maxpuls.

Fasen också.. jag räknar med att bli battslappad. F’låt.
Tråkigt men sånt händer! Hoppas att alla är lika ärliga som dig.

Tillbaka
Topp