Bra med en dykare som man bara kan skölja av i sådana lägenDagen inleddes med sanering av barn, kläder, sängkläder och snuttefiltar efter vad som närmast kan beskrivas som en atombomb med omysiga saker. Bara kriga vidare helt enkelt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra med en dykare som man bara kan skölja av i sådana lägenDagen inleddes med sanering av barn, kläder, sängkläder och snuttefiltar efter vad som närmast kan beskrivas som en atombomb med omysiga saker. Bara kriga vidare helt enkelt!
Tack detsammaJo så måste det nog bli, annars får vi nog hålla på många månader.. Det blir nog en hel flock som vinner. Eller som Mauro Scocco sjöng ”Det finns ingen som vinner”, vad vet jag. Trevlig torsdag!
Haha skickade unge med tillbehör i duschen bara och spolade bort alltBra med en dykare som man bara kan skölja av i sådana lägen
Haha, det säger du nu.Haha skickade unge med tillbehör i duschen bara och spolade bort allt
Ser redan fram emot utökning av barnaskaran nästa månad...
Jag är på! Men vi kanske kan några få dispens-dagar att ta ut då..Vi kör väl året ut?
Ser verkligen fram emot att inte få sova på nätterna igenHaha, det säger du nu.
Att skölja klockan under rinnande kran är en daglig rutin i mitt hushåll. Måste skölja av gröt, spyor, saliv, snor och ibland piss och skit också.Bra med en dykare som man bara kan skölja av i sådana lägen
TrevligtAtt skölja klockan under rinnande kran är en daglig rutin i mitt hushåll. Måste skölja av gröt, spyor, saliv, snor och ibland piss och skit också.
Skönt att kunna inse att det finns någon som har det värreAtt skölja klockan under rinnande kran är en daglig rutin i mitt hushåll. Måste skölja av gröt, spyor, saliv, snor och ibland piss och skit också.
Fan vad jag gillar den klockan alltså! Har du 36:an eller 39:an?Dag 5: Tiden går fort när man har roligt!
Det är 36anFan vad jag gillar den klockan alltså! Har du 36:an eller 39:an?
De där är 36an. 14270Fan vad jag gillar den klockan alltså! Har du 36:an eller 39:an?
Riktigt fin är den. Ett måste nån gång när man har stålarnaDet är 36an
Jag får lov att gratulera till den kommande tillökningen ändå. Mitt andra barn har precis börjat sova längre än till 05.00-05.30. Hon är 1,5 nuSer verkligen fram emot att inte få sova på nätterna igen
Tack så mycketJag får lov att gratulera till den kommande tillökningen ändå. Mitt andra barn har precis börjat sova längre än till 05.00-05.30. Hon är 1,5 nu
Sånt är livet med en åtta månader gammal bäbis hemma.Trevligt
Jag tror jag hoppar över att köpa något från dig om du lägger ut på köp & sälj
Haha Ulf ElvingDag 5 - Bapelsin då gubbjävel!!
Haha klassiker. Tänker på det varje gång jag ska äta en bapelsinHaha Ulf Elving
Tråkigt men sånt händer! Hoppas att alla är lika ärliga som dig.Kära dagbok,
Igår var jag på gymmet. Det var dags för spinning. Ett pass som jag besökt 87 gånger från januari 2019.
Enligt statistiken låg maxpuls denna gång kring 160 bpm och antal brända kalorier var 388 st. Hur kan man veta det så exakt då..?
Jo, om man drar på sig den här JÄVELN i ren reflex. Ja, REN reflex utan att tänka. Då får man reda på maxpuls.
Fasen också.. jag räknar med att bli battslappad. F’låt.