• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Det är ju sla021 som gäller! :) Känns inte jobbigt tycker jag utan snarare gott att få "bonda" med klockan!
20200306_121511.jpg

Jag tycker nog att 710-boetten är Vostoks trevligaste. Har själv en litet moddad historia. Tänkte att jag skulle ha "min optimala amphibia"! Så här ser den ut. Den åker rinte på denna månad dock. :)
15834941397427720851504686030817.jpg

Föll för 710 främst för att det var den boetten som tillverkades för Röda Flottan samt att boetten påminner mig lite om Turtle-modellerna :)

Hade jag fått välja yrke fritt (utan att tänka på vad arbetsmarknaden önskar) så skulle jag gärna ha utbildat mig till Sovjetolog. Jaja, statlig tjänsteman är nära nog :angel:

Föll för 710 främst för att det var den boetten som tillverkades för Röda Flottan samt att boetten påminner mig lite om Turtle-modellerna :)

Hade jag fått välja yrke fritt (utan att tänka på vad arbetsmarknaden önskar) så skulle jag gärna ha utbildat mig till Sovjetolog. Jaja, statlig tjänsteman är nära nog :angel:
Det väl ingen mening att forska i det som aldrig går att förstå - Homo Sovieticus! Ha ha!

Tillbaka
Topp