• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

-Jag döööör :hilarious::hilarious::hilarious:

Det är bara lilltjejen som fick inviga :happyhappy:
5F3545BC-A9FF-404A-8651-B2C4D497F6DA.jpeg
Min dotter har också den gula bodyn! :) nånstans ;)

Parallellt med denna utmaning så ska jag försöka sälja av så många klockor som möjligt innan jag hinner att sakna dem. Målet är att endast ha tre stycken kvar i slutet av mars :bag:
Jag har liknande planer, även om jag inte kommer ner i den siffran. Har några billigare ur och ur med stort affektionsvärde som knappt används, men som aldrig kommer säljas. (Äldre/enklare Casio, bröllopsklocka, första egenköpta klockan osv).

Men – jag har minskat och State of the Collection ser lite skral ut nu. Det ekar i klocklådorna. (Seagull 1963 används inte och är till salu här. :angel:)
33D7D95C-7FA1-4C4B-8F62-77711AADDAED.jpeg
957F972C-2436-4787-A7D8-695B13780BCC.jpeg

Men 2 – jag ska ha en Sinn och en G-Shock till, och troligen någon Seiko (haft säkert 20-25 genom åren) jag ska bara hitta de perfekta modellerna först. ^^

Jag har liknande planer, även om jag inte kommer ner i den siffran. Har några billigare ur och ur med stort affektionsvärde som knappt används, men som aldrig kommer säljas. (Äldre/enklare Casio, bröllopsklocka, första egenköpta klockan osv).

Men – jag har minskat och State of the Collection ser lite skral ut nu. Det ekar i klocklådorna. (Seagull 1963 används inte och är till salu här. :angel:)

Men 2 – jag ska ha en Sinn och en G-Shock till, och troligen någon Seiko (haft säkert 20-25 genom åren) jag ska bara hitta de perfekta modellerna först. ^^
Dela gärna med dig när du hittar dom :)

Minska är ju ett steg i rätt(?) riktning. Jag har faktiskt krängt fyra klockor hittills i mars. Du är möjligtvis inte på jakt efter en svart stålis? :angel:

Tillbaka
Topp