Min dotter har också den gula bodyn! nånstans-Jag döööör
Det är bara lilltjejen som fick inviga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min dotter har också den gula bodyn! nånstans-Jag döööör
Det är bara lilltjejen som fick inviga
Haha känner igen den. Min ettåring kan ett tiotal ord, klocka ett av dom. Omöjligt med klocka vid läggning, blir sjukt speedad om han får syn på lumen i mörkret...Samma här med min son på snart 7 månader. Kan inte ha Swatchen på för då kan han inte koncentrera sig på maten.
Hahahaha!!!Jag tror inte att den här utmaningen är bra för hälsan, börjar känna mig konstig! Jaja, det är säkert inget fel på mig. Ska snart rida iväg till Systemet iaf.
Gränsfall det där!Det kom ett paket idag, blev lite svårare utmaning nu
Ser inte rehauten väldigt djup/hög ut på den? Eller är det bara vinkeln?Det kom ett paket idag, blev lite svårare utmaning nu
#FakeSer inte rehauten väldigt djup/hög ut på den? Eller är det bara vinkeln?
Håller med. Jag tänkte struken direkt.Gränsfall det där!
Känns ju rätt onödigt att vara med då Inte precis på liv å död detta men vem vetUndrar hur många som fuskar i smyg? Utan att posta på KS
Jag. Men jag ska erkänna snart. Tog på mig den tidigare innan den skulle packas ned. Kunde inte motstå att bära den en sista gång.Undrar hur många som fuskar i smyg? Utan att posta på KS
Haha! @Berns är ju lite av en mjukis så det passerar nog med en varning.Håller med. Jag tänkte struken direkt.
Tur att jag inte är domare.
Jag har liknande planer, även om jag inte kommer ner i den siffran. Har några billigare ur och ur med stort affektionsvärde som knappt används, men som aldrig kommer säljas. (Äldre/enklare Casio, bröllopsklocka, första egenköpta klockan osv).Parallellt med denna utmaning så ska jag försöka sälja av så många klockor som möjligt innan jag hinner att sakna dem. Målet är att endast ha tre stycken kvar i slutet av mars
Jasså? Jag trodde det va på blodigt allvarKänns ju rätt onödigt att vara med då Inte precis på liv å död detta men vem vet
Dela gärna med dig när du hittar domJag har liknande planer, även om jag inte kommer ner i den siffran. Har några billigare ur och ur med stort affektionsvärde som knappt används, men som aldrig kommer säljas. (Äldre/enklare Casio, bröllopsklocka, första egenköpta klockan osv).
Men – jag har minskat och State of the Collection ser lite skral ut nu. Det ekar i klocklådorna. (Seagull 1963 används inte och är till salu här. )
Men 2 – jag ska ha en Sinn och en G-Shock till, och troligen någon Seiko (haft säkert 20-25 genom åren) jag ska bara hitta de perfekta modellerna först. ^^
Misstänkte detJasså? Jag trodde det va på blodigt allvar
Minska är ju ett steg i rätt(?) riktning. Jag har faktiskt krängt fyra klockor hittills i mars. Du är möjligtvis inte på jakt efter en svart stålis?Jag har liknande planer, även om jag inte kommer ner i den siffran. Har några billigare ur och ur med stort affektionsvärde som knappt används, men som aldrig kommer säljas. (Äldre/enklare Casio, bröllopsklocka, första egenköpta klockan osv).
Men – jag har minskat och State of the Collection ser lite skral ut nu. Det ekar i klocklådorna. (Seagull 1963 används inte och är till salu här. )
Men 2 – jag ska ha en Sinn och en G-Shock till, och troligen någon Seiko (haft säkert 20-25 genom åren) jag ska bara hitta de perfekta modellerna först. ^^
Ajaj. Min prognos är att minst 3 Pers till ryker innan helgen är slut..
Jag kan köpa denFamiljen samlad i tv-soffan.
Datejusten kämpar på.
Jag med.
Funderar på att sälja något.
Visst. Betala nu, leverans 1/4Jag kan köpa den
Jag som trodde att jag hade första tjing!Visst. Betala nu, leverans 1/4
@-RI- Är du ute? Tänker eftersom klockan ligger ute till salu?