S
Staafen
Guest
Jag står i alla köer som sagt haha!Jag kan köpa den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag står i alla köer som sagt haha!Jag kan köpa den
Det ser ut som att läderlsppen kommer smiska lite mer ikväll.-Firar nya klockan med hemma AW som OWG. Otroligt men sant
Aha, bara rekar marknaden för när det är dags?
Jaja, du har första tjing om du vill ha en insliten DJ efter denna månad. Det är ett tufft liv som OWG-klocka på min handledJag som trodde att jag hade första tjing!
Haha jag tror att du är lika noggrann som mig så det är nog lugnt.Jaja, du har första tjing om du vill ha en insliten DJ efter denna månad. Det är ett tufft liv som OWG-klocka på min handled
Något i den stilenAha, bara rekar marknaden för när det är dags?
Nä, inget en vända med polertrissan inte kan lösa.Haha jag tror att du är lika noggrann som mig så det är nog lugnt.
Nä, inget en vända med polertrissan inte kan lösa.
Den platsar i Pappaskämt-tråden!Blir det tacohej till fler ikväll tror ni? (Sorry, den var riktigt dålig)
Hahaha ja nästan faktiskt!Den platsar i Pappaskämt-tråden!
Det ser ut som att läderlsppen kommer smiska lite mer ikväll.
Vill inte vara den som är den...meeeeen, @TobiasD behöver nog träffa Batman
Shorts?-Farligt gods
Shorts?
Ja jag är ute sedan länge egentligen. Stryk mig! Det går bara inte!Men @TobiasD, ajabaja!
Från och med nu kommer du heta Glamour-Tobbe i min bok!Ja jag är ute sedan länge egentligen. Stryk mig! Det går bara inte!
Oroväckande att du skriver så där med barnet på bild .Familjen samlad i tv-soffan.
Datejusten kämpar på.
Jag med.
Funderar på att sälja något.
Inga problem! Trodde jag var struken redan men då får jag säga det öppet iställetTog emot att outa en Squale-broder, men vi måste ju visa lojalitet mot @Berns!
Haha. På gott och ont är jag fast med dem for life, oavsett erbjudande.Oroväckande att du skriver så där med barnet på bild .