Så jäkla coolt! Hittade en gammal arkivbild från 1963!!
Närå, såklart det inte är en arkivbild utan bara en massa filter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äkta arkivbilder är alltid tydligt daterade. Det är sen gammalt. Iaf sen - 63Så jäkla coolt! Hittade en gammal arkivbild från 1963!!
Närå, såklart det inte är en arkivbild utan bara en massa filter
Önskar bara lycka till-Nej nej nej Orient Star! Nej jag säger nej! Jag klockfastar
Skulle säga att det är vinkeln inte något jättedjup , du kan få fler bilder efter 1a aprilSer inte rehauten väldigt djup/hög ut på den? Eller är det bara vinkeln?
Då väntar vi tålmodigt. Kram broderSkulle säga att det är vinkeln inte något jättedjup , du kan få fler bilder efter 1a april
Har du också sand i vaginan?Efter 6 dagar med samma klocka har det börjat klia! Vad skulle man göra utan KS reklam?
Tänk på att reklamen baseras på historikEfter 6 dagar med samma klocka har det börjat klia! Vad skulle man göra utan KS reklam?
Haha inte för mig, har stängt av det.Tänk på att reklamen baseras på historik
Men klådan är fortfarande kvar?Haha inte för mig, har stängt av det.
Hahaha!Har du också sand i vaginan?
Ja det sjuka är att den är det! Måste installera virusprogram.Men klådan är fortfarande kvar?
Coronavirus... löser du det kan du nog installera vad som helst.Ja det sjuka är att den är det! Måste installera virusprogram.
Sätter sig det på underlivet? Då förstår jag varför paniken är total!Coronavirus... löser du det kan du nog installera vad som helst.
Sätter sig det på underlivet? Då förstår jag varför paniken är total!
Måste kommentera ditt inlägg igen. Det var nog dagens bästa hahaha!Har du också sand i vaginan?
Nu gränsar vi så där nära till fusk igen-Jag får inte bära japanskt, men dricka japanskt får jag
Haha, ja men det är rätt oskönt, har jag hört. Skavigt...Måste kommentera ditt inlägg igen. Det var nog dagens bästa hahaha!
Nu gränsar vi så där nära till fusk igen
Erkänn nu istället! Det är inget att dra på.-Jag är livrädd i fall Batman visar sig igen! Det ekar i mina öron ”nanananna”
Erkänn nu istället! Det är inget att dra på.
-Haha! Nej! Den har inte varit på en enda sekund! Det är så sjukt (bra) att till och med sambon stöttar mig envist i att jag ska motstå frestelsen
Lättare kommer det inte heller bli framöver då jag väntar på att ett Isofrane (till den här Orient) och en till klocka ska dyka upp under nästa vecka
Har du Swatchen i kallingarna?Sätter sig det på underlivet? Då förstår jag varför paniken är total!
Men det är ju så skönt!Har du Swatchen i kallingarna?