• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

-Jag älskar den här tråden
F9A7FF9F-15D9-4B22-8594-F05F27B1AE61.jpeg

giphy.gif

Denna tråd är ju överlägset den galnaste, roligaste mest hysteriska och nervkittlande tråden på KS. Börjar redan få ångest över tanken att den 1/4 tar det hela slut:bawling:.

Avstämning vecka 1
nu har utmaningen pågått i en vecka och vi har endast 11 (av 109) deltagare som fallit bort. Jag hade nog trott att det skulle vara fler som tröttnade i början.

Även i år imponerar plastklockegänget. Ni får det att se mycket roligare ut med lite färg på handleden.

Fantastisk stämning i tråden. Alla bjuder på sig själva och ingen misstolkar kommentarer eller gliringar så att det blir onödigt tjafs. Det är också i bland alla de här inläggen som nya riktlinjer, idéer och vanor eller traditioner föds. Det är verkligen ett kollektivt bestämmande i sin bästa form. I fjol hittade någon på hashtaggen #owgmarch och i år har Batman fått väldigt stor plats, vilket är sjukt roligt. Men störst hittills i år är ändå @banan generösa gåva och intiativ att lotta ut en Halfhunter till förmån för BCF.
1-jpg.1359929

Här är alla som är kvar i matchen;
@1965ek
@6R15
@-RI-
@A.Edfalk
@Aanttonss
@Airman
@Acey99
@Alalouise
@Aquastaren
@Atorefeldt
@B1884
@B Wooster
@banan
@Been
@Berns
@bertmannen
@Bezelman
@Burnman
@Ceramic
@Chuck
@Clark Kent
@Crane
@Daniel1978
@Denke
@Derix
@DIR
@DrSbaitso
@DRW
@Edda
@erdeljan
@Eqn
@Equilibrium
@erow
@F0ppa
@F32
@FilPro
@Fixxxer
@Flat
@Fredriks89
@Fredrik_H
@frere
@gab
@Guillbert
@Göteborgare
@hammermountain
@Hangarhunden
@Heinrich.a
@iologen
@JSI
@kimbjork
@Kingesson
@KlockTotte
@LESA
@LI0N
@Limeee
@Lindrothh
@loevhagen
@Lord_tito88
@MacHiver
@Mackan502
@Man
@Manishtushu
@Margarinkungen
@MasterChief
@mattiasp
@McNulty
@Mikko Luiro
@MrRolex
@namkrad
@NiklasF
@Nissenutz
@Ola G
@OnePhat
@parasec
@Patrik J
@Pave
@Per
@Pete11
@Pictor
@Rawa
@rm83
@SebbeKar
@sjökvist
@Sgt Poppa
@Silverglantz
@Skarrsjo
@skyseeker
@Stam60
@SpaceAce
@Staben
@Staafen
@SurTratten
@Taxman
@TerryTee
@Txistorra
@TompaC
@Träff
@Virknisse

Alldeles strax dags att lämna av vilddjuren hos sin farmor och farfar så undertecknad kan ge mig ut till renoveringskaoset i vårt nya hus. Gäller att låta g-shocken ligga kvar på bordet där ute och inte slita på den av gammal vana...
04D0C965-47C3-4CC5-891C-1838FC0B1F36.jpeg
Vet någon varför mina bilder roteras 90 grader från telefonen när jag laddar upp??

Dag #7
Reflexmässigt utnyttjar jag varje tillfälle för att ge min G-Shock Tough Solar ett välkommet energitillskott.
Nej just ja, vi kör #owgmarch och en SKX är inte mottaglig för någon "vårsol"... :sorry:
Det är iaf en perfekt dag för att åka snowboard, och då ska väl ändå Seikon kunna "ta laddning" :cigar:
Jag önskar alla en fantastisk dag.
skx_7.jpg

Avstämning vecka 1
nu har utmaningen pågått i en vecka och vi har endast 11 (av 109) deltagare som fallit bort. Jag hade nog trott att det skulle vara fler som tröttnade i början.

Även i år imponerar plastklockegänget. Ni får det att se mycket roligare ut med lite färg på handleden.

Fantastisk stämning i tråden. Alla bjuder på sig själva och ingen misstolkar kommentarer eller gliringar så att det blir onödigt tjafs. Det är också i bland alla de här inläggen som nya riktlinjer, idéer och vanor eller traditioner föds. Det är verkligen ett kollektivt bestämmande i sin bästa form. I fjol hittade någon på hashtaggen #owgmarch och i år har Batman fått väldigt stor plats, vilket är sjukt roligt. Men störst hittills i år är ändå @banan generösa gåva och intiativ att lotta ut en Halfhunter till förmån för BCF.
1-jpg.1359929

Här är alla som är kvar i matchen;
@1965ek
@6R15
@-RI-
@A.Edfalk
@Aanttonss
@Airman
@Acey99
@Alalouise
@Aquastaren
@Atorefeldt
@B1884
@B Wooster
@banan
@Been
@Berns
@bertmannen
@Bezelman
@Burnman
@Ceramic
@Chuck
@Clark Kent
@Crane
@Daniel1978
@Denke
@Derix
@DIR
@DrSbaitso
@DRW
@Edda
@erdeljan
@Eqn
@Equilibrium
@erow
@F0ppa
@F32
@FilPro
@Fixxxer
@Flat
@Fredriks89
@Fredrik_H
@frere
@gab
@Guillbert
@Göteborgare
@hammermountain
@Hangarhunden
@Heinrich.a
@iologen
@JSI
@kimbjork
@Kingesson
@KlockTotte
@LESA
@LI0N
@Limeee
@Lindrothh
@loevhagen
@Lord_tito88
@MacHiver
@Mackan502
@Man
@Manishtushu
@Margarinkungen
@MasterChief
@mattiasp
@McNulty
@Mikko Luiro
@MrRolex
@namkrad
@NiklasF
@Nissenutz
@Ola G
@OnePhat
@parasec
@Patrik J
@Pave
@Per
@Pete11
@Pictor
@Rawa
@rm83
@SebbeKar
@sjökvist
@Sgt Poppa
@Silverglantz
@Skarrsjo
@skyseeker
@Stam60
@SpaceAce
@Staben
@Staafen
@SurTratten
@Taxman
@TerryTee
@Txistorra
@TompaC
@Träff
@Virknisse
Stort tack till dig @Berns som styr upp detta på ett så trevligt och bra sätt!

Vi får se hur många som ger sig till känna efter detta inlägg. Tror att någon kommer springandes...
Screenshot_20200306-210822_Chrome-01.jpeg

Tillbaka
Topp