Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, hur känns det?Dag 7! Frågor på det?
Det känns alldeles utomordentligt tackJa, hur känns det?
Uj Uj det där såg gott ut!Idag har jag varit på fotojobb så fick bli en sen bild, men nu har frestelse fasen gått över så nu njuter jag bara!
Bild från dagens jobb:
Bild på klockan
Haha!Dag 7 och dags för ett bandbyte. Frun kommenterar ”Jasså, det är tillåtet att byta band?” Ja det är klart. Vi är ju inte sinnessjuka. ”Nej, bara jättetöntiga” Tycker hennes inställning är lite trist. Nåja. Vi kämpar på.
Hahah och gott var det, bästa med att fota mat är ju att man får äta den sen!Uj Uj det där såg gott ut!
Jag förstår dig! Är själv väldigt förtjust i squares men vet inte om det skulle bli min enda klocka.Imorse var jag så nära att hoppa av detta, klamrar mig fast ett tag till
Imorse var jag så nära att hoppa av detta, klamrar mig fast ett tag till
Nej det är något tjatigt med denna nuJag förstår dig! Är själv väldigt förtjust i squares men vet inte om det skulle bli min enda klocka.
Luuuuugn, backa! Backa Batman!
Kan bara instämma: bästa tråden just nu!Avstämning vecka 1
nu har utmaningen pågått i en vecka och vi har endast 11 (av 109) deltagare som fallit bort. Jag hade nog trott att det skulle vara fler som tröttnade i början.
Även i år imponerar plastklockegänget. Ni får det att se mycket roligare ut med lite färg på handleden.
Fantastisk stämning i tråden. Alla bjuder på sig själva och ingen misstolkar kommentarer eller gliringar så att det blir onödigt tjafs. Det är också i bland alla de här inläggen som nya riktlinjer, idéer och vanor eller traditioner föds. Det är verkligen ett kollektivt bestämmande i sin bästa form. I fjol hittade någon på hashtaggen #owgmarch och i år har Batman fått väldigt stor plats, vilket är sjukt roligt. Men störst hittills i år är ändå @banan generösa gåva och intiativ att lotta ut en Halfhunter till förmån för BCF.
Här är alla som är kvar i matchen;
@1965ek
@6R15
@-RI-
@A.Edfalk
@Aanttonss
@Airman
@Acey99
@Alalouise
@Aquastaren
@Atorefeldt
@B1884
@B Wooster
@banan
@Been
@Berns
@bertmannen
@Bezelman
@Burnman
@Ceramic
@Chuck
@Clark Kent
@Crane
@Daniel1978
@Denke
@Derix
@DIR
@DrSbaitso
@DRW
@Edda
@erdeljan
@Eqn
@Equilibrium
@erow
@F0ppa
@F32
@FilPro
@Fixxxer
@Flat
@Fredriks89
@Fredrik_H
@frere
@gab
@Guillbert
@Göteborgare
@hammermountain
@Hangarhunden
@Heinrich.a
@iologen
@JSI
@kimbjork
@Kingesson
@KlockTotte
@LESA
@LI0N
@Limeee
@Lindrothh
@loevhagen
@Lord_tito88
@MacHiver
@Mackan502
@Man
@Manishtushu
@Margarinkungen
@MasterChief
@mattiasp
@McNulty
@Mikko Luiro
@MrRolex
@namkrad
@NiklasF
@Nissenutz
@Ola G
@OnePhat
@parasec
@Patrik J
@Pave
@Per
@Pete11
@Pictor
@Rawa
@rm83
@SebbeKar
@sjökvist
@Sgt Poppa
@Silverglantz
@Skarrsjo
@skyseeker
@Stam60
@SpaceAce
@Staben
@Staafen
@SurTratten
@Taxman
@TerryTee
@Txistorra
@TompaC
@Träff
@Virknisse
Cool tavla! Grattis!Nu blir det spännande... om nyförvärvet hinner komma hem innan 31Mars så kommer jag få en redig flata av Batman...
Stå emot!Nu blir det spännande... om nyförvärvet hinner komma hem innan 31Mars så kommer jag få en redig flata av Batman...