• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Fridas vinst på Kollen kräver en sportigare klocka. Byte till länk det enda man kan göra då...:shifty:
BBC26254-E9C2-46C0-9223-0CD2C33DBFCF.jpeg

Tycker det funkar bra det här. Men klockan skänker mig inte lika mkt glädje att titta på längre, det är en sak som är säker. TILL SALU :p
Har inte orkat byta band idag. Den här förkylningen från helvetet är något i hästväg att sitta i :blackeye: Stort tack till er alla för humorn i de tre sidorna jag hade att gå igenom :D och ett extra stort tack till @Berns för engagemanget och @banan för generositeten.
IMG_20200307_153951.jpg

Minska är ju ett steg i rätt(?) riktning. Jag har faktiskt krängt fyra klockor hittills i mars. Du är möjligtvis inte på jakt efter en svart stålis? :angel:
Inte med negativ display i alla fall. ;)

I och för sig redan haft två vanliga full metal stålis och den svarta med positiv display och resin. Får se vad det blir nu. Kanske nån man haft ändå. GW-5000 är en av de jag ångrar mest att jag sålt (pga hårda knappar och ingen tidvisning i tidtagningsläget).

Inte med negativ display i alla fall. ;)

I och för sig redan haft två vanliga full metal stålis och den svarta med positiv display och resin. Får se vad det blir nu. Kanske nån man haft ändå. GW-5000 är en av de jag ångrar mest att jag sålt (pga hårda knappar och ingen tidvisning i tidtagningsläget).
Vanliga stålisen har jag haft ett par stycken. Synd att den är så känslig för repor, i övrigt är den grymt trevlig. Helt klart den bästa modulen.

Tillbaka
Topp