Icke.Det kommer inte att fungera.
Men man kanske får köra med en klocka på varje arm?
Vid tveksamma regeltolkningar kommer jag från och med nu vända mig till @Mikko Luiro ’s eller @OnePhat ’s bättre hälft. De verkar ha bäst koll av oss alla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Icke.Det kommer inte att fungera.
Men man kanske får köra med en klocka på varje arm?
Jag får väl erkänna att jag både är ingenjör och sjukt road av att driva saker till sin spets.
Hur många decimaler till pi kan du utantill?Jag får väl erkänna att jag både är ingenjör och sjukt road av att driva saker till sin spets.
Att nörda ner dig i ett intresse (kanske ibland lite längre än vad de omkring förstår) är väl exakt vad alla vi här gör. Sluta aldrigJag får väl erkänna att jag både är ingenjör och sjukt road av att driva saker till sin spets.
Hahaha. Manhattan är hemma igen.
Eller det där kanske är Trailer Park Boys...kul oavsett.Hahaha. Manhattan är hemma igen.
Han blev blind när han såg pappa naken i duschen
Bandet var grymt!Tröstköpte ett nytt band och en ny klocka. Den får dock vänta
Tack! Alltid någotBandet var grymt!
Hade jag nästan glömt! Det ska vi se. Tyvärr inte som tävlande ... i owgmarch!Mello idag, nu kör vi killar!
Inte med negativ display i alla fall.Minska är ju ett steg i rätt(?) riktning. Jag har faktiskt krängt fyra klockor hittills i mars. Du är möjligtvis inte på jakt efter en svart stålis?
Vanliga stålisen har jag haft ett par stycken. Synd att den är så känslig för repor, i övrigt är den grymt trevlig. Helt klart den bästa modulen.Inte med negativ display i alla fall.
I och för sig redan haft två vanliga full metal stålis och den svarta med positiv display och resin. Får se vad det blir nu. Kanske nån man haft ändå. GW-5000 är en av de jag ångrar mest att jag sålt (pga hårda knappar och ingen tidvisning i tidtagningsläget).
Precis. Vill ha den repfri trots användning. Extremt känslig för märken. Svarta bättre men inte lika rolig.Vanliga stålisen har jag haft ett par stycken. Synd att den är så känslig för repor, i övrigt är den grymt trevlig. Helt klart den bästa modulen.
Det var värt det... typ
Den såg fin ut så det kan jag tänka mig!Det var värt det... typ
Jag skulle bara titta...Den såg fin ut så det kan jag tänka mig!