S
Staafen
Guest
MmmJag skulle bara titta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MmmJag skulle bara titta...
Om det nu är så enkelt, varför är du inte med?Tycker hela den här tråden är löjlig. Visst kan man väl ha samma klocka en månad. Det är väl noll poäng , som om det vore en stor grej att kämpa med en Patek i 30 dagar.
Inte nu...Blev det något köp?
Om det nu är så enkelt, varför är du inte med?
Det är bara att hoppa in och köra resten av Mars om det nu är så lätt.Tycker hela den här tråden är löjlig. Visst kan man väl ha samma klocka en månad. Det är väl noll poäng , som om det vore en stor grej att kämpa med en Patek i 30 dagar.
Du verkar ligga 12 dagar före oss andra. Kan du tipsa om hur det gick till? Det är nog flera som skulle vilja snabbspola lite.
Jag håller med. Störtlöjligt och helt poänglöst. Finns ingen anledning att kämpa med en Patek eller annat klockmärke i 30 (31) dagar.Tycker hela den här tråden är löjlig. Visst kan man väl ha samma klocka en månad. Det är väl noll poäng , som om det vore en stor grej att kämpa med en Patek i 30 dagar.
Med mellanaktstråd menar jag då alltså en konkret social plattform för att främja och stödja den psykiska allmän/klockhälsan mellan 1/4-20 fram till 28/2-21.Jag håller med. Störtlöjligt och helt poänglöst. Finns ingen anledning att kämpa med en Patek eller annat klockmärke i 30 (31) dagar.
Och vi älskar det
Chiron Bugatti ?Som OWG blir man uttråkad så jag tänkte slå till på Citizen JP2000 men ångrade mig i butiken. Denna pjäs kommer nog hålla mig i schack
3599 legobitar haha höll nyligen på svimma efter byggt en liten sats Ninjago hur ska detta då gå
Över 600 sidor
Nej med en Patek är det inte så svårt. Med en GS däremot...ojojoj då blir det problematisktTycker hela den här tråden är löjlig. Visst kan man väl ha samma klocka en månad. Det är väl noll poäng , som om det vore en stor grej att kämpa med en Patek i 30 dagar.
Dåligt av dem i butiken att inte se till att alla klockor på display har rätt tid och datumDu verkar ligga 12 dagar före oss andra. Kan du tipsa om hur det gick till? Det är nog flera som skulle vilja snabbspola lite.
Ogillar kommentaren. Ta din negativitet någon annanstans!Tycker hela den här tråden är löjlig. Visst kan man väl ha samma klocka en månad. Det är väl noll poäng , som om det vore en stor grej att kämpa med en Patek i 30 dagar.
Handlar väl mest om att bryta en vana. Bär man redan samma klocka långa perioder är det förstås helt meningslöst att hänga här. Byter man klocka varje dag, är van att rotera sju olika och alltid har nästa inköp i tankarna känns det däremot jäkligt skumt att gömma sex av dem i ett skåp och försöka sitta lugnt i båten.Tycker hela den här tråden är löjlig. Visst kan man väl ha samma klocka en månad. Det är väl noll poäng , som om det vore en stor grej att kämpa med en Patek i 30 dagar.
Absolut! Eftersom jag inte har någon färg på plasten kör jag med bakgrundsfärg.Nu fokuserar vi på något positivt istället, våra härliga klockor som vi ska bära i 31 dagar.
What he said! +1 på det!Första negativiteten man sett i tråden sen start, det här är en fin sak som @Berns har styrt upp så att vi kan göra något ihop, det är ju det som gör det roligt och trevligt. Att det vanliga tugget om vilket pris en viss rolexmodell har eller hur mycket man kan tjäna får stå tillbaks lite medans vi bygger gemenskap.
+1.Det är tufft nu..
Kan inte alla bara avsluta direkt innan någon far illa och utropa dig till segrare? Det där är en svår klocka.Mello idag, nu kör vi killar!
Lätt och lätt, men inte svårt !Det är bara att hoppa in och köra resten av Mars om det nu är så lätt.
Stort! Av både dig och Krons.Fortsätter här också; fick gå ner med mössan i hand och be om anstånd på @KRONS också eftersom jag inte kan prova något annat. Så skiten ligga kvar till nästa månad... inga problem förstås