Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Barbaresco är bäst...24 timer som OWG. Fra 6. mars til 7. mars. Fra vorspiel til restaurant med spicy food. God forrett og sterk og god hovedrett og dessert med kaffe og Laphroaig. Dagen etterpå (i dag) er det obligatorisk hotellfrokost - dog litt enkel - og rette nesen hjemover. Kjøpe lunch og noe lesestoff (National Geographic og Decanter).
Herlig å komme hjem, lage kaffe - surfe litt på KS - og deretter se litt på YouTube om Grand Seiko.
Så er det ut på handletur og kjøpe noe rødvin og gjøre seg klar for matlaging. Entrecote og indrefilet med pasta surret i olivenolje, rødløk, hvitløk, tomater, salt, pepper, Habanerochilli - og skviset sitron over sammen med bladpersille. En Barbera D'Alba passet fin til siden den er frisk, fruktig og litt sursøt.
7 dager fullført og resten av mars ser ut som smooth seiling.
Allt är relativt. Jag önskar dig en fortsatt trevlig månad.Lätt och lätt, men inte svårt !
Göteborgsvaret hade varit att det har delats ut en handfull... men istället tar vi en snabbrepris dagen till ära;Varit borta hela dagen från tråden och undrar hur många handflator of JUSTICE som har utdelats
Göteborgsvaret hade varit att det har delats ut en handfull... men istället tar vi en snabbrepris dagen till ära;
ja, det sammanfattar dagen ganska bra.
Som OWG blir man uttråkad så jag tänkte slå till på Citizen JP2000 men ångrade mig i butiken. Denna pjäs kommer nog hålla mig i schack
3599 legobitar haha höll nyligen på svimma efter byggt en liten sats Ninjago hur ska detta då gå
Över 600 sidor
Synes du den stilen er genrelt bedre enn Barolo?Barbaresco är bäst...
-Jag äter mig glad, allt för att slippa Batmans handflata
Satan va cool! Hur dyrt är lego idag?Som OWG blir man uttråkad så jag tänkte slå till på Citizen JP2000 men ångrade mig i butiken. Denna pjäs kommer nog hålla mig i schack
3599 legobitar haha höll nyligen på svimma efter byggt en liten sats Ninjago hur ska detta då gå
Över 600 sidor
Jäkligt strongt om du inväntar the D men avstår pga mars!Fortsätter här också; fick gå ner med mössan i hand och be om anstånd på @KRONS också eftersom jag inte kan prova något annat. Så skiten får ligga kvar till nästa månad... inga problem förstås
Såklart! Viktigaste först, ett löfte är ett löfteSatan va cool! Hur dyrt är lego idag?
Jäkligt strongt om du inväntar the D men avstår pga mars!
Satan va cool! Hur dyrt är lego idag?
Jäkligt strongt om du inväntar the D men avstår pga mars!
Det är ju inte snyggt med häng!Jag kör lite bilhandlarhäng här på kvällen.
Ja, jag vet att många har sina klockor där ovanpå handloven.. Men det är ju bara fel.
Haaaaaah! Episk!Struken
Alltså... när kommer helkroppsbilden med den på? Pimp!!Mello idag, nu kör vi killar!
Görerå.Tycker hela den här tråden är löjlig. Visst kan man väl ha samma klocka en månad. Det är väl noll poäng , som om det vore en stor grej att kämpa med en Patek i 30 dagar.
Barn är ju ganska bortskämda nuförtiden...Lego gör även Lego för män
Inget direkt en tioåring köper med med sin veckopeng
Barn är ju ganska bortskämda nuförtiden...
OT men det har väl tillverkats LEGO för manchilds länge?Lego gör även Lego för män
Saftigt. Men också jääääkligt cooltLego gör även Lego för män
OT men det har väl tillverkats LEGO för manchilds länge?
Gaddang helluva post. Snyggt jobbat måste jag säga.24 timer som OWG. Fra 6. mars til 7. mars. Fra vorspiel til restaurant med spicy food. God forrett og sterk og god hovedrett og dessert med kaffe og Laphroaig. Dagen etterpå (i dag) er det obligatorisk hotellfrokost - dog litt enkel - og rette nesen hjemover. Kjøpe lunch og noe lesestoff (National Geographic og Decanter).
Herlig å komme hjem, lage kaffe - surfe litt på KS - og deretter se litt på YouTube om Grand Seiko.
Så er det ut på handletur og kjøpe noe rødvin og gjøre seg klar for matlaging. Entrecote og indrefilet med pasta surret i olivenolje, rødløk, hvitløk, tomater, salt, pepper, Habanerochilli - og skviset sitron over sammen med bladpersille. En Barbera D'Alba passet fin til siden den er frisk, fruktig og litt sursøt.
7 dager fullført og resten av mars ser ut som smooth sailing.
Den är iaf mer prisvärd. Barolo är som klockor från Schweiz...jefligt bra men väldigt stor del marknadsföring i köppengen.Synes du den stilen er genrelt bedre enn Barolo?
Nja...disse her (Barbaresco Riserva) til 500 NOK forsvant på under 1 time på fredag fra alle norske Vinmonopol: https://www.dn.no/smak/vin/verdens-beste-kooperativ/2-1-762458Den är iaf mer prisvärd. Barolo är som klockor från Schweiz...jefligt bra men väldigt stor del marknadsföring i köppengen.
Säkert. Jag har definitivt inget mot att dricka varken den ena eller den andra men min poäng var att Barolo varit mer etablerat och det större varumärket under lång tid. Du har historiskt sett fått ett minst lika bra vin för en betydligt bättre peng när man köper Barbaresco jämfört med Barolo och så är fortfarande fallet...generellt sett.Nja...disse her (Barbaresco Riserva) til 500 NOK forsvant på under 1 time på fredag fra alle norske Vinmonopol: https://www.dn.no/smak/vin/verdens-beste-kooperativ/2-1-762458