• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Lego gör även Lego för män ;)

Screenshot_20200307-200813.jpg

Inget direkt en tioåring köper med med sin veckopeng :bag:
Pojkar växer aldrig upp... Endast leksakerna som blir större och dyrare :)

Jeg kjøper begge (Barolo og Barbaresco) og lagrer, sammen med god Rioja. Burgund fra Frankrike holder jeg meg unna når det gjelder rødvin, men kjøper av og til hvitvin. Kjøper dog av og til Pinot Noir fra USA (Hirsch).
Om du gillar vin från USA kan jag varmt rekommendera Bonny Doone. Blandar druvor hej vilt, driver med det europeiska (franska;)) appellationsystemet och gör riktigt bra viner. Väl värt att prova. Kan vara svårt att hitta men på Systembolaget kan man beställa det iaf.

OT men det har väl tillverkats LEGO för manchilds länge? ;)

224C3AA8-CA65-4C07-ACE9-A3BA6FCBB0A3.png

Har en kompis som fick det settet av sin sambo, lycko :D

Saftigt. Men också jääääkligt coolt :D

Bara att köpa ;) Köpte Apollo 11 settet för något år sedan, avslappning på hög nivå :)

Pojkar växer aldrig upp... Endast leksakerna som blir större och dyrare :)

Sant, nu när vi har garage funderar jag på att köpa en "lekbil", inte så populärt hos frugan dock :bag:

Har en kompis som fick det settet av sin sambo, lycko :D

Bara att köpa ;) Köpte Apollo 11 settet för något år sedan, avslappning på hög nivå :)

Sant, nu när vi har garage funderar jag på att köpa en "lekbil", inte så populärt hos frugan dock :bag:
Jag har apollo 11. Den går ju att placera nånstans till skillnad från Millennium Falcon som är ett jäkla monster.. Skulle gärna bygga den, men jag har inte plats för den sen.. :arghh:

Tillbaka
Topp