Pojkar växer aldrig upp... Endast leksakerna som blir större och dyrareLego gör även Lego för män
Inget direkt en tioåring köper med med sin veckopeng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pojkar växer aldrig upp... Endast leksakerna som blir större och dyrareLego gör även Lego för män
Inget direkt en tioåring köper med med sin veckopeng
Om du gillar vin från USA kan jag varmt rekommendera Bonny Doone. Blandar druvor hej vilt, driver med det europeiska (franska) appellationsystemet och gör riktigt bra viner. Väl värt att prova. Kan vara svårt att hitta men på Systembolaget kan man beställa det iaf.Jeg kjøper begge (Barolo og Barbaresco) og lagrer, sammen med god Rioja. Burgund fra Frankrike holder jeg meg unna når det gjelder rødvin, men kjøper av og til hvitvin. Kjøper dog av og til Pinot Noir fra USA (Hirsch).
OT men det har väl tillverkats LEGO för manchilds länge?
Saftigt. Men också jääääkligt coolt
Pojkar växer aldrig upp... Endast leksakerna som blir större och dyrare
Jag har apollo 11. Den går ju att placera nånstans till skillnad från Millennium Falcon som är ett jäkla monster.. Skulle gärna bygga den, men jag har inte plats för den sen..Har en kompis som fick det settet av sin sambo, lycko
Bara att köpa Köpte Apollo 11 settet för något år sedan, avslappning på hög nivå
Sant, nu när vi har garage funderar jag på att köpa en "lekbil", inte så populärt hos frugan dock
Jag har apollo 11. Den går ju att placera nånstans till skillnad från Millennium Falcon som är ett jäkla monster.. Skulle gärna bygga den, men jag har inte plats för den sen..
Ut med valfri taklampa och vips så finns det platsJag har apollo 11. Den går ju att placera nånstans till skillnad från Millennium Falcon som är ett jäkla monster.. Skulle gärna bygga den, men jag har inte plats för den sen..
Haha, på lyset är jag ej men en öl blev det. Utan klocka!Undra hur många som är på lyset nu och har helt fel klocka på armen?
Skål på dig @-RI-!Haha, på lyset är jag ej men en öl blev det. Utan klocka!
Skål på dig!Skål på dig @-RI-!
Tavlan alltså tavlan, den är mycket fintSkål.
+/- 0 sekunder første uken. I følge spec. kunne det vært ca. 3 sekunder.
Pojkar växer aldrig upp... Endast leksakerna som blir större och dyrare
Haha aldrig!Alltså... när kommer helkroppsbilden med den på? Pimp!!
Du tar fina bilder på den där, väcker ett begär för GS igen. Kanske ska ta tag i detta efter mars och köpa mig något trevligt. Dessa har jag hunnit med, bildlig berättelse följer nedanSkål.
+/- 0 sekunder første uken. I følge spec. kunne det vært ca. 3 sekunder.
Vad ska du med en GS till? Köp en riktig klocka istället!Du tar fina bilder på den där, väcker ett begär för GS igen. Kanske ska ta tag i detta efter mars och köpa mig något trevligt. Dessa har jag hunnit med, bildlig berättelse följer nedan
SBGR097
SBGA029
SBGJ001
SBGN007
SBGN005
SBGV245
GS, Grand Swatch!Vad ska du med en GS till? Köp en riktig klocka istället!
En Swatch!
Jag har alltid trott att det stod för Good Shit!GS, Grand Swatch!
Eller, Gå Sova. Det spårarJag har alltid trott att det stod för Good Shit!
Varför fanns inte sådant där gediget lego när en själv var liten ?Insane med 4,2kg Lego, bara strukturera upp motorn tog 30 min
Motorn W16
41 min senare Detta kommer ta tid speciellt med en 4åring som rör runt alla delar
Alltid nåt!
Varför fanns inte sådant där gediget lego när en själv var liten ?
En Saab 96 eller Volvo Amazon hade vart mumma
McGill!Absolut! Eftersom jag inte har någon färg på plasten kör jag med bakgrundsfärg.