• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Dag 8!
BD3ADFA4-C70A-4705-9F92-3A4C1ABB21B5.jpeg

Välkommen dag 8 känns som dag 1 eller kanske inte, börjar klia i köpmuskeln men vågar inte får vänta i drygt tre veckor innan jag vågar. Har inte tittat på mina andra klockor ännu. Var ju inne på klockmaster i veckan kommer inte att göra om det denna vecka, tänk er att gå in i en klockaffär två gånger utan att prova något. Det funkar en gång men inte två. Ha en bra söndag alla.
image.jpg

F8FECA98-5E68-435B-B2CA-D08D32751BAD.jpeg

Dag 8 - Jag och Birger är ense om dagens klockval, vi rullar på med GS:n. Skönt att slippa ställa om datum när den tidigare legat ett tag. Finns ingen Quick-set för datum så senast blev det att invänta kommande månads samma datum innan den användes igen.

Tar en påtår och funderar på att beställa ett gummiarmband från Crafter Blue till den. Kanske får bli ett sånt innan månaden är slut. Det är väl bara att erkänna att det inte finns någon väg tillbaka till att bli en OWG om man snöat in på detta intresse. Det vore väl som att försöka få tillbaka sin svendom, ha ha!
20200308_102438.jpg

Tillbaka
Topp