...när stil var det viktigaste av allt, Roskopp hade stil!Fortsätter med svart plast mot bakgrundsfärg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...när stil var det viktigaste av allt, Roskopp hade stil!Fortsätter med svart plast mot bakgrundsfärg.
Cool klocka faktiskt och riktigt snyggt med det lädret på.
...när stil var det viktigaste av allt, Roskopp hade stil!
Så är det helt klart, man ska inte känna att den är i vägen.Tack! Som sagt, den växer på mig. Gillar verkligen klockor man inte ens märker när man har dem på sig, men gör en glad när man tittar ner på handleden.
Lite skrämmande vad mycket onödig kunskap man har lagrat i skallen (stil är fortfarande keyword här)
Nu då?Lite skrämmande vad mycket onödig kunskap man har lagrat i skallen (stil är fortfarande keyword här)
Salba, hur många har du människa?
Shit, minnen! Den där känner man igen. Råcool!...när stil var det viktigaste av allt, Roskopp hade stil!
Det är ganska lätt att förståHar svårt att tröttna på mitt rymdskepp.
Moi MoiGoddag dårar
KBK bah.Bandbyte kanske, vad tror ni? Tror inte färgen passar men det kanske är roligt ändå.
Jag är kvar. Ett litet tag till i alla fallLite dålig fart idag, ni har väl inte hoppat av?
Passar bra!Körde ett litet bandbyte i all tråkighet..
Jo tack, hade detta på innan OWG sen testade jag lite mörkbrunt. Men får bli detta igen för lite variation!Passar bra!
Brunt på brunt.Körde ett litet bandbyte i all tråkighet..
Aa precis!Brunt på brunt.
Var det till den som oysterlänken var tänkt?
Rimligt. Går ju att ta av sig klockan och grisa upp släpet också...Verkligen kom emellan.
Var tvungen att baxa en båtvagn med kärvande hjul över en rabatt och några buskar.