Skidor på teve (Holmenkollen) och kaffe i koppen, livet är härligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magisk AR!Imorse kändes detta lite tungt. Ville bara ha en mysmorgon med en mysdykare på mysnato. Slutade med att jag testade naton och canvas. Känns bättre än det ser ut men nu känns allt bra igen
Går den dagliga rundan!
Ni kommer vara så trötta på mig och min Swatch.
Härligt att höra, tack! Jag kommer nog vara trött på mig själv och plastbiten iaf haha!Inte en chans att vi tröttnar på framför allt dig, men inte heller den galna Swatchen du rockar. Rock on!
Härligt att höra, tack! Jag kommer nog vara trött på mig själv och plastbiten iaf haha!
Du får låsa in plastbåten i en mörk djup håla och låta bli att titta dig själv i spegeln ett tag så går det nog över
Det är för sent för oss alla redan, bara att söka hjälp efter detta!Kan inte alla bara avsluta direkt innan någon far illa och utropa dig till segrare? Det där är en svår klocka.
Hahaha!Eller kanske tvärtom
Börjar tröttna på den här. Får jag ett bud så kanske jag säljer den
Vad är detta för ref? Otroligt fin!Imorse kändes detta lite tungt. Ville bara ha en mysmorgon med en mysdykare på mysnato. Slutade med att jag testade naton och canvas. Känns bättre än det ser ut men nu känns allt bra igen
Innan den här tråden hade det aldrig funnits ens en liten tanke på en Swatch, men den där är ju bara så sabla cool!Går den dagliga rundan!
Ni kommer vara så trötta på mig och min Swatch.
Vad roligt att höra, tack! Klart att du ska ha en!Innan den här tråden hade det aldrig funnits ens en liten tanke på en Swatch, men den där är bara så sabla cool att jag får revidera den tanken!
Platina Swatchen är faktiskt läckerVad roligt att höra, tack! Klart att du ska ha en!
Räknar inte dagar. Kör bara på.
Cool klocka faktiskt och riktigt snyggt med det lädret på.
Idag kan det första stora testet till OWG att komma! Har slagit till och köpt en kostymklocka som alternativ till denna. Blir nog svårt att låta bli att testa den när jag har hämtat ut den i eftermiddag Och varför ska det komma mer snö??