Hangarhunden
Silver
Bästa filmen!Och ja, eftersom det är söndag invigs den återmonterade projektorn med Office Space
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa filmen!Och ja, eftersom det är söndag invigs den återmonterade projektorn med Office Space
Verkligen kom emellan.
Var tvungen att baxa en båtvagn med kärvande hjul över en rabatt och några buskar.
Jo, men klocklös kan man ju inte vara...Rimligt. Går ju att ta av sig klockan och grisa upp släpet också...
#batmaniscoming
True dat.Jo, men klocklös kan man ju inte vara...
Riktigt bra och härligt med en till Swatch!Börjar dra ihop sig till ett bandbyte. Inte för att det lär bli bättre men ändå.
/B
@Berns har slagit på strålkastaren på taket, snart kommer lavetten!Verkligen kom emellan.
Var tvungen att baxa en båtvagn med kärvande hjul över en rabatt och några buskar.
Kanske en av varje haha!KBK bah.
VARFÖR I HELVETE ROTERAS BILDJÄVELN HELA TIDENstått vid spisen hela dagen för en klassisk söndagsmiddag...
Osäker! Får kika lite, tack för tipset!
Hoppas, håller tummarna!Osäker! Får kika lite, tack för tipset!
Är med än! Måste fixa hela månaden även om det var nära att g-shocken åkte på av misstag idag. Hade den i fönstret för att lapa litet sol. Hejdade mig dock innan jag ens rörde den. Skum känsla!Lite dålig fart idag, ni har väl inte hoppat av?
VARFÖR I HELVETE ROTERAS BILDJÄVELN HELA TIDEN
skönt och se att någon annan också preppar frukost som en galningPreppar frukost i sann OWG-anda
Bästa filmen!
Det tror fan jag också. Finner ingen annan rimlig förklaring öht När jag ligger på min dödsbädd kommer Lennart Swahn rusa in och förklara att jag varit med i blåsningen hela mitt liv! Det skulle förklara en hel del faktiskt...Haha! Övertygad om att admin ligger bakom bara för att jävlas med dig. Helt slumpvis utvald.
Ordningen återställd. Man känner sig onekligen naken utan klocka.Frestelsen har varit stor att ta på en G-SHOCK inför dagens möbelbyggande men det blev så här istället.
Självklart. Det sparar man både tid och energi på!skönt och se att någon annan också preppar frukost som en galning