Easy money. Bra värdeökning på en vecka!Ja, jag har alltid nytt på gång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Easy money. Bra värdeökning på en vecka!Ja, jag har alltid nytt på gång
Inatt upptäckte vi att dottern ärvt en dålig sida från min barndom, krupphosta.
Hon vaknade vid midnatt kipandes efter luft. 112 direkt och 25min senare hade vi ambulanspersonal hemma. Aldrig har 25min gått så långsamt men använde vridningen för att tajma när jag skulle ut och möta upp dom.
Så vi hoppas på en mindre dramatisk natt inatt.
Bild från FM. Hon mår precis som vanligt nu så håller tummarna.
Men gosungen då...! Låter jättejobbigt.Inatt upptäckte vi att dottern ärvt en dålig sida från min barndom, krupphosta.
Hon vaknade vid midnatt kipandes efter luft. 112 direkt och 25min senare hade vi ambulanspersonal hemma. Aldrig har 25min gått så långsamt men använde vridningen för att tajma när jag skulle ut och möta upp dom.
Usch, kämpigt.Inatt upptäckte vi att dottern ärvt en dålig sida från min barndom, krupphosta.
Kommer vakta henne som en hund inatt, tagit ledigt från jobbet imorgon också.Men gosungen då...! Låter jättejobbigt.
Krya på den lille och ta hand om varandra.
Mmm de hoppas vi med men får se hur det går. Jag själv hade skiten från 3 år till typ 8års ålder. Minns hur otäckt det var att vakna mitt i natten och knappt få luft.Usch, kämpigt.
Hoppas ni slipper mer sånt nu.
Vad kan man som förälder göra om ens barn skulle råka ut för detta? Dvs första gången innan man vet hur man ska tackla det.Kommer vakta henne som en hund inatt, tagit ledigt från jobbet imorgon också.
Mmm de hoppas vi med men får se hur det går. Jag själv hade skiten från 3 år till typ 8års ålder. Minns hur otäckt det var att vakna mitt i natten och knappt få luft.
Mina föräldrar fick in en bra rutin tillslut så jag förbereder mig på samma.
Det är eventuellt löst redan. Illa illa, men vi får se vad det blir. Meddelar senare och tar en eventuell lavett av Mr. B
Hit me hard, hit me right between the eyes! Befrielse!!
Korta versionen:Vad kan man som förälder göra om ens barn skulle råka ut för detta? Dvs första gången innan man vet hur man ska tackla det.
Trist men fullt förståeligt! Känns det bra med Santosen efter 8 dagars fasta?Hit me hard, hit me right between the eyes! Befrielse!!
Stort tack för tipsen och hoppas att dottern slipper det igen. Ta hand om er!Korta versionen:
Behåll ditt lugn för ditt och barnets skull.
Håll barnet upprätt i din famn.
Frisk sval luft (ut på balkong, altan, eller vid öppet fönster). Svep in barnet så det slipper frysa.
Ge lite vatten om barnet kan dricka.
Normalt mår barnet ganska snabbt lite bättre när det är i upprätt position och får frisk luft. Blir barnet inte detta så kommer iaf inte jag vänta med att ringa 112.
Länk: https://www.1177.se/Stockholm/barn--gravid/vanliga-besvar-och-sjukdomar-hos-barn/krupp/
Hit me hard, hit me right between the eyes! Befrielse!!
Hoppas att ni får en lugn natt!...krupphosta.
Så vi hoppas på en mindre dramatisk natt inatt. Hon mår precis som vanligt nu så håller tummarna.
Still in, men dag #8 har gått riktigt tungt. 31/3 känns jäkligt avlägset...Lite dålig fart idag, ni har väl inte hoppat av?
Kämpa kämpa!Hoppas att ni får en lugn natt!
Still in, men dag #8 har gått riktigt tungt. 31/3 känns jäkligt avlägset...
Tack! Den heter 6000.10 serien kallas Finanzplatzuhr.Vad är detta för ref? Otroligt fin!
Känns mer än bra, har inte hunnit använda den så ofta då den kom in ganska nyligen så det är extra kul att faktiskt få börja bära den igen. Trist att åka ut, 8 dagar får ses som helt okej ändå. Nästa år blir det minst det dubbla! Kämpa på nuTrist men fullt förståeligt! Känns det bra med Santosen efter 8 dagars fasta?
Håller verkligen tummarna att det går över med tiden, usch man är aldrig så hjälplös och rädd som när det rör ens familj..Inatt upptäckte vi att dottern ärvt en dålig sida från min barndom, krupphosta.
Efter att ha sett dina bilder saknar jag min, sålde den alldeles för snabbt och för billigt! Ha det gott!Känns mer än bra, har inte hunnit använda den så ofta då den kom in ganska nyligen så det är extra kul att faktiskt få börja bära den igen. Trist att åka ut, 8 dagar får ses som helt okej ändå. Nästa år blir det minst det dubbla! Kämpa på nu
Precis det där har jag upplevt varje gång jag testat Rolex, känslan av att jag kunde haft 2-3 riktigt roliga klockor istället för en "tråkig" Rolex. Eller är jag bara snål och fattigStatusrapport:
Känns ganska meh idag. Har kommit in i den fas som jag kallar för Rolex-tristessen. Den punkt där man inser att det inte är något speciellt med Rolex och att man får 2-3 kul klockor för samma pengar. Får se om det släpper.
Skulle mycket väl kunna vara så!Tycker det liknar @llesurk ?
// jokern
Var rädda om varandra, glöm inte att hälsa på fredagSkulle mycket väl kunna vara så!
Batman är inlåst. Men på vilket sätt framgår inte eller ja, det gör det förvisso
Såklart. Planering inför post-owgmarch-livet.
Jag och Casion harvar på
@Berns, är det kosher att posta bilder av klockor man funderar att utöka beståndet med ?
Alltså typ då Inga egna bilder utan från internäteth ?