Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har två OEM Tudor 20mm om du vill köpaLite sugen på att testa ett Nato på min OW, någon som vet billiga med 19mm bredd alternativt om 18 eller 20 kan se okej ut?
En stor ära att få pröva den först kompis! Tack för idag-Idag var det dukat för kalas
Tjejens kalas var nära att omvandlas till GTG
Hur kan man bäst konstatera att nya klockan kommer sitta bra om man är med i OWG mars? Jo, man ber @TH4L1N som har samma handled på 17,5 cm att prova klockan!
Kämpa kämpaFortfarande med men de andra klockorna börjar längta ut ut klocklådan nu.
Men du har ju en allvädersklocka som ditt val//
Inatt upptäckte vi att dottern ärvt en dålig sida från min barndom, krupphosta.
Hon vaknade vid midnatt kipandes efter luft. 112 direkt och 25min senare hade vi ambulanspersonal hemma. Aldrig har 25min gått så långsamt men använde vridningen för att tajma när jag skulle ut och möta upp dom.
Så vi hoppas på en mindre dramatisk natt inatt.
Bild från FM. Hon mår precis som vanligt nu så håller tummarna.
Precis det där har jag upplevt varje gång jag testat Rolex, känslan av att jag kunde haft 2-3 riktigt roliga klockor istället för en "tråkig" Rolex. Eller är jag bara snål och fattig
Bara så du vet, efter man har köpt sim första Rolex så ändras någonting inne i hjärnan på en. Jag kan inte förklara vad, heller ej hur och minst av allt varför. Det är bara så, och det går aldrig tillbaka. Fråga vem som helst !Jajamensan, en riktig GADA klocka. Skulle knappast rensa brunnen med en DJ
Fy vad tråkigt att höra Hade också krupphosta när jag var liten och som tur är försvinner det med åldern. Peppar peppar att ingen av mina ungar ärver det.
Jag är också snål och fattig men funderar på att testa Rolex för första gången. Dock släpper ju Seiko massor av fina modeller nu framöver så vet inte vad jag ska göra
Jag har fått ångest varje gångBara så du vet, efter man har köpt sim första Rolex så ändras någonting inne i hjärnan på en. Jag kan inte förklara vad, heller ej hur och minst av allt varför. Det är bara så, och det går aldrig tillbaka. Fråga vem som helst !
Vad är det som kommer? Wienerschnitzel, Wienerbröd, Wienerkorv, planlösning för en privat källare?-Imorgon kommer det bli kämpigt
Vad är det som kommer? Wienerschnitzel, Wienerbröd, Wienerkorv, planlösning för en privat källare?
Du är medveten om att du är snubblande nära att sätta krokben för dig själv va ?-Haha!
Det kommer ett gummiband från Isofrane i gult till min Orient som jag inte ens har provat ännu
Ah, förstår att det blir svårt att hålla fingrarna borta.-Haha!
Det kommer ett gummiband från Isofrane i gult till min Orient som jag inte ens har provat ännu
Du är medveten om att du är snubblande nära att sätta krokben för dig själv va ?
Ah, förstår att det blir svårt att hålla fingrarna borta.
Det är kört! Kört kört kört!-Haha!
Det är kört! Kört kört kört!
Men är det inte ohygieniskt att inte ta sig sin klocka när rengör sig från andar kroppsodörer, hur många ” bassilusker” det finns under armbandet?//
Panikartat när ens lilla inte får luft. Om man haft det själv är man ju som tur är medveten om det inte normalt sett inte är farligt. Men jäklar vad hemskt det var ändå första gången det hände. Nu är kidsen stora o kruppen borta o så blir det ju för er också så småningom! Ta hand om Er!Inatt upptäckte vi att dottern ärvt en dålig sida från min barndom, krupphosta.
Hon vaknade vid midnatt kipandes efter luft. 112 direkt och 25min senare hade vi ambulanspersonal hemma. Aldrig har 25min gått så långsamt men använde vridningen för att tajma när jag skulle ut och möta upp dom.
Så vi hoppas på en mindre dramatisk natt inatt.
Bild från FM. Hon mår precis som vanligt nu så håller tummarna.