S
Staafen
Guest
Roger that. Hoppas att du har det bra!
Dag IX lokal time 1024. 5 S. Solen stolen sanden stranden Seiko. Ha,re.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Roger that. Hoppas att du har det bra!
Dag IX lokal time 1024. 5 S. Solen stolen sanden stranden Seiko. Ha,re.
Nej vad synd!I'm out, mitt ur ska åka på garantiservice, får trösta mig med nåt annat
Lessen kompis! Hur ska du klara dig, tur att du har fler. kram broderI'm out, mitt ur ska åka på garantiservice, får trösta mig med nåt annat
fast egentligen är det ju inte mitt felNej vad synd!
Nanananananananananaaaaa!
kram på dig, får trösta mig med nåt annatLessen kompis! Hur ska du klara dig, tur att du har fler. kram broder
Tråkigt, vad hände?I'm out, mitt ur ska åka på garantiservice, får trösta mig med nåt annat
Det finns en livlina som uppfanns förra året!I'm out, mitt ur ska åka på garantiservice, får trösta mig med nåt annat
njaaaaaa, hellre går jag genom city med röven bar än bär en DWDet finns en livlina som uppfanns förra året!
-om man lämnar klockan på service under owgmarch så kan man klara sig kvar i utmaningen om man som substitut bär en DW.
Nej så är det ju! Vad hände?fast egentligen är det ju inte mitt fel
kram på dig, får trösta mig med nåt annat
Haha, eller nananana som Batman sägernjaaaaaa, hellre går jag genom city med röven bar än bär en DW
Hahahahahaha!njaaaaaa, hellre går jag genom city med röven bar än bär en DW
fan vet, går inte att dra upp den,Nej så är det ju! Vad hände?
Bara att välja modellnjaaaaaa, hellre går jag genom city med röven bar än bär en DW
Mycket strul med SS och deras urverkfan vet, går inte att dra upp den,
Surt men hoppas klockan blir bra igen.I'm out, mitt ur ska åka på garantiservice, får trösta mig med nåt annat
njaaaaaa, hellre går jag genom city med röven bar än bär en DW
jo det har ju varit strul tidigare men trodde att det var fixat nuMycket strul med SS och deras urverk
Jäkligt snygg skjorta/klocka-kombo. En riktig käftsmäll.Oh yes.
Mer straff än livlina!Det finns en livlina som uppfanns förra året!
-om man lämnar klockan på service under owgmarch så kan man klara sig kvar i utmaningen om man som substitut bär en DW.
Som om en service inte är straff nogMer straff än livlina!
Hmm ok. Har du testat att slå hårt på kronan med en hammare?fan vet, går inte att dra upp den,
Hann inte tänka så långt innan vi ringde 112 faktiskt. Tror de flesta föräldrar gör detta eller åker snabbt till akuten första gången med första barnet.Panikartat när ens lilla inte får luft. Om man haft det själv är man ju som tur är medveten om det inte normalt sett inte är farligt. Men jäklar vad hemskt det var ändå första gången det hände. Nu är kidsen stora o kruppen borta o så blir det ju för er också så småningom! Ta hand om Er!