Väntar på att affären ska öppna. De borde göra en 1963 med riktiga guldindex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara så du vet, efter man har köpt sim första Rolex så ändras någonting inne i hjärnan på en. Jag kan inte förklara vad, heller ej hur och minst av allt varför. Det är bara så, och det går aldrig tillbaka. Fråga vem som helst !
Jag har fått ångest varje gång
Haha o ja! Man blir snabbt fartblind.Stämmer säkert, konstigt hur saker utvecklas. Dryga halvåret innan jag blev medlem på forumet köpet jag en Certina, i samband med att jag fick en ny tjänst, skickade tillbaka den för att jag tyckte att 5 tkr var på tok för mycket att lägga på en klocka
funderade starkt på detHmm ok. Har du testat att slå hårt på kronan med en hammare?
Inatt upptäckte vi att dottern ärvt en dålig sida från min barndom, krupphosta.
Hon vaknade vid midnatt kipandes efter luft. 112 direkt och 25min senare hade vi ambulanspersonal hemma. Aldrig har 25min gått så långsamt men använde vridningen för att tajma när jag skulle ut och möta upp dom.
Så vi hoppas på en mindre dramatisk natt inatt.
Bild från FM. Hon mår precis som vanligt nu så håller tummarna.
Mm, man inser att dom är...meeeh och går vidareBara så du vet, efter man har köpt sim första Rolex så ändras någonting inne i hjärnan på en. Jag kan inte förklara vad, heller ej hur och minst av allt varför. Det är bara så, och det går aldrig tillbaka. Fråga vem som helst !
Tack! Blått och guld lirar rätt braJäkligt snygg skjorta/klocka-kombo. En riktig käftsmäll.
Hahaha, ingen går säker!
Hahahahahahahahaha!
Gah! Fast det är i alla nära.Klocka från Hessen och Tracht-skjorta från Bayern. Stilbrott? Ingen kommer att upptäcka det ändå. Katten bryr sig föga.
Dag 9: Finns inget att säga mer än att det är dag 9, bara dag 9.
Favoritkavajen i matchande färg, kan ju vara skoj!
Kör hårt!
Hahaha han har ju bra klädstil den där jokern!
Lugnt inatt men nu är hon förkyld. Så det var rätt att vara hemma idag oavsett tack för omtankenHur gick det inatt @Nissenutz?
Skönt att höra även om hon blivit förkyld. Krya på er!Lugnt inatt men nu är hon förkyld. Så det var rätt att vara hemma idag oavsett tack för omtanken