kimbjork
Basic
Ron från Parks and recVad är det han heter, den där farbrorn? Det är från någon känd sitcom? Ursäkta min okunskap!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ron från Parks and recVad är det han heter, den där farbrorn? Det är från någon känd sitcom? Ursäkta min okunskap!
Tack! Det känner jag igen.Ron från Parks and rec
Då är vi två!Har varit trött idag.. Så här är dagens första WS:
Du får helt enkelt lägga färgbomben i ett kuvert och skicka hitDå är vi två!
Hahaha! Jag är inte trött på den (än), är mest trött på mig själv.Du får helt enkelt lägga färgbomben i ett kuvert och skicka hit
Hahaha, så jäävla bra! Oväntad och underbar kombination
Pga samma akronym?Day 9, still going strong. Det kommer att gå bra detta känner jag, även om jag är sugen på att köpa en G-SHOCK.
Nej man ligger inte kvar hemma o kollar om det går över inte...skönt att det är bättre!Hann inte tänka så långt innan vi ringde 112 faktiskt. Tror de flesta föräldrar gör detta eller åker snabbt till akuten första gången med första barnet.
Inatt var det lugnt men hon verkar förkyld istället. Så helt rätt att vara hemma idag ändå
Finns säkert gott om klockbutiker där du är!Om man bara tar med en klocka på resa så blir det betydligt enklare
Blev inspirerad av @Chuck. Dottern har.. Ehm.. Inte så bra tålamod då däcken skulle på först enligt henne. En timma senare hade vi fått ihop den iaf
Har hänt en del sen man byggde sist för över 20år sedan. Kul! Och en actionshot precis innan den fick åka.
Är du klar snart Chuck?
Jaha det är du som är klotet ??Återigen dags för veckans förnedring
Känns som de sneglat på GS. Fin finish!På väg hem, känns bra. På alla sätt!
Riktigt bra platta!
Lyssnar på Ozzy
'Under the graveyard, we're all rotting bones'
Det är det, vilken gudabenådad röst han fortfarande har vid 72 års ålderRiktigt bra platta!
Det var med lika delar förvåning och glädje man lyssnade på skivan första gångerna. Otroligt bra med tanke på förutsättningarna. Såg honom på sweden rock för nåt år sen. En legend!Det är det, vilken gudabenådad röst han fortfarande har vid 72 års ålder