S
Staafen
Guest
Efter några glas rött är det kört!-Middag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter några glas rött är det kört!-Middag
Feel you plastbroder!Riktigt jobbigt med plastamöget nu.
Det dryga är att för... tja vad vet jag... femtio år sedan ?? var det mindre plast i tomaterna än i den klockan, idag är jag inte lika säker på den sakenFeel you plastbroder!
Kul! Kändes väldigt prisvärd för 99kr. Nu vill jag.. Eller jag menar dottern ha merTuut! Tut!
Min dotter hade också en lego period , underbart var detKul! Kändes väldigt prisvärd för 99kr. Nu vill jag.. Eller jag menar dottern ha mer
Efter några glas rött är det kört!
Har gått omvägar idag, får se hur det går imorgonFinns säkert gott om klockbutiker där du är!
-hahaha! Kanske det
https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-16234.128966/#post-3242296Sätt paketet i karantän månaden ut
Hahaha. Most likelyPga samma akronym?
Schh Det dröjer nog några veckor innan den blir såld!https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-16234.128966/#post-3242296
Kan nästan höra @Berns lavett nu...
Det kanske går fort men du kan be om handpenning och leverans 1/4Schh Det dröjer nog några veckor innan den blir såld!
Haha vilket sammanträffande vi byggde nyligen klart grabbens PolizeiBlev inspirerad av @Chuck. Dottern har.. Ehm.. Inte så bra tålamod då däcken skulle på först enligt henne. En timma senare hade vi fått ihop den iaf
Har hänt en del sen man byggde sist för över 20år sedan. Kul! Och en actionshot precis innan den fick åka.
Är du klar snart Chuck?
Tänk vad bra den blir när du har fått vänta några dagar... lås in den nu, så gör vi klart det här tillsamman min vän-Jag står fortfarande emot! Även om det är #bluewatchmonday
Fan va cool den orangea var! Kul att den är en sån som åkerHaha vilket sammanträffande vi byggde nyligen klart grabbens Polizei
”Vi tar in Chuck, lob....köm!”
imorgon väntar nästa utmaning
Gällande Buggatin är jag såhär långt kommet, färdig lagom till OWGMARCH 2021
Damnit. Sååå nära på att klicka hem denna nu bara för att komplettera mot polisbilenHaha vilket sammanträffande vi byggde nyligen klart grabbens Polizei
”Vi tar in Chuck, lob....köm!”
imorgon väntar nästa utmaning
Gällande Buggatin är jag såhär långt kommet, färdig lagom till OWGMARCH 2021
Bjuder på James May och OWGn så att Swatchen hänger i ett tag tillSnart drar jag på mig Explorern så det händer något i tråden!
Hulken vakar över ossSnart drar jag på mig Explorern så det händer något i tråden!
Hulken vakar över oss
Hahah jag dör!! för att citera en vän (@gruby)
Inte posta sånt här var så snäll !
Haha va?Inte posta sånt här var så snäll !
Alltså, jag var med på den 'gamla goda' tiden när det inte fanns några väntelistor.Haha va?
Jag med, vågar knappt säga hur mycket rabatt jag fick när jag plockade ut min 16610 2010.Alltså, jag var med på den 'gamla goda' tiden när det inte fanns några väntelistor.
Citerar mig själv. Köpt nu.Damnit. Sååå nära på att klicka hem denna nu bara för att komplettera mot polisbilen
Får be alla om ursäkt för rätt hård OT nu men en klocka i en månad är skittråkigt! Behöver stimulans!