hammermountain
Silver
Hirsch Rainbow, så det var nära (Den var tre gånger billigare än riktigt ödleskinn )
ahh snyggt! Passar görsjyst till Longinesen. Kikar på en liknande till min Nomos tetra... när väl mars är över
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hirsch Rainbow, så det var nära (Den var tre gånger billigare än riktigt ödleskinn )
ahh snyggt! Passar görsjyst till Longinesen. Kikar på en liknande till min Nomos tetra... när väl mars är över
Vilken ref har denna klockan? Skulle vilja kolla klockans spec. 36-37mm?De siste 7 årene kan jeg ikke huske å ha brukt kun en klokke i mer enn 14 dager. Nå er jeg på dag 9 under #owgmarch og det blir ny personlig rekord neste søndag.
Vilken ref har denna klockan? Skulle vilja kolla klockans spec. 36-37mm?
Klart du ska haha!-Vågar jag öppna?
Den ser lagom ut på handleden... Finfin.
Wohoo vad väntar du på?
En sändning full av Corona
Sätt paketet i karantän månaden utEn sändning full av Corona
Dussinklocka ,ha ha ha//
Verkar vara på det mest rolextäta hotellet i GC, idag saknar jag rollen
Jag räknar med att paketet innehåller en stor portion självkontroll och viljestyrka, för det kommer behövas...Wohoo vad väntar du på?
Haha ok! En Tudor alltså?Jag räknar med att paketet innehåller en stor portion självkontroll och viljestyrka, för det kommer behövas...
Klart du ska haha!
Bra där haha! Gillar din viljestyrka.-Jag tvingade den på tjejen och hon tyckte att det var väldigt obekvämt
Bra där haha! Gillar din viljestyrka.
Fan va du lockar mig till att köpa en.. Sjukt snygg är den!Blev ett byte till jubilee
HihiFan va du lockar mig till att köpa en.. Sjukt snygg är den!
Nej tyvärr, den hade varit värt att hoppa owg för. Mitt paket har ett par klockdelar som ska på en annan klocka. Borde inte vara så svårt att hålla sig till regelboken.Haha ok! En Tudor alltså?
-Den håller i några minuter till bara kan jag säga
Härligt att höra!Nej tyvärr, den hade varit värt att hoppa owg för. Mitt paket har ett par klockdelar som ska på en annan klocka. Borde inte vara så svårt att hålla sig till regelboken.
Det är den svarta men jag har sett att ibland när ljuset faller på ett visst sätt kan man nästan tro att den är grön. Iaf på bild.Man kan ta bort citatet?
Är det den svarta? Finns en mörkt grön också?
Vad är det han heter, den där farbrorn? Det är från någon känd sitcom? Ursäkta min okunskap!