Har det alltid bra //Roger that. Hoppas att du har det bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har det alltid bra //Roger that. Hoppas att du har det bra!
Alltså, jag är ju inte ens med men måste säga att jag beundrar ditt OWG-val, ska det utmanas så ska det göras ordentligt Respekt!Dag 9: Finns inget att säga mer än att det är dag 9, bara dag 9.
Favoritkavajen i matchande färg, kan ju vara skoj!
Kör hårt!
Vad roligt att du gillar den och att du tycker jag gjort ett "bra" val haha!Alltså, jag är ju inte ens med men måste säga att jag beundrar ditt OWG-val, ska det utmanas så ska det göras ordentligt Respekt!
Klockren haha!
Just one little taste can’t hurt ...-Haha!
Det kommer ett gummiband från Isofrane i gult till min Orient som jag inte ens har provat ännu
Ser ingen träningsklocka på Batmans handled? Verkar iofs funka sådär medDag 9! Det börjar bli ofantligt enerverande utan träningsklocka, men annars trivs jag som fisken
Haha dagens första asgarv ungefär så svårt är det utan träningsklockan!!Ser ingen träningsklocka på Batmans handled? Verkar iofs funka sådär med
Om du börjar använda den på torsdag så ordnar det sig nog.Dag 9. Nytt band. Även första gången jag byter spänne på ett band. Nu väntar några obekväma dagar innan lädret mjukat upp sig
Dag 9. Nytt band. Även första gången jag byter spänne på ett band. Nu väntar några obekväma dagar innan lädret mjukat upp sig
läckert! Vad är det för band? Spontangissning är hirsch lizard men kanske är helt ute och cyklar.
Man kan ta bort citatet?Ny dag, samma utmaning! ;-)
Edit: det där blev ju tokigt. Skulle inte citera någon...