Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får man köpa ny klocka?
Han ligger i lumpen, sitter säkert och skäms i ett iskallt tält nånstans ute i obygden
Coolt! Första failbannern jag sett!
Inte helt oväntat att du va en av de första
Köpa borde man väl få göra!?Får man köpa ny klocka?
Ja men du får inte använda denFår man köpa ny klocka?
Ja, bara man inte testar den.Får man köpa ny klocka?
Till april? HELA april!-Haha! Jag var inte medveten om att man ska dras med den skammen till april
Nej, det var ingen överraskning för mig heller. Dels pga av klockvalet (jag skulle aldrig dyka upp på ett möte med min dotters Casio i rosa och grå) och dels pga att jag inte kan bryta en tradition där jag burit Speedmaster varenda tisdag i över ett år nu (sen jag köpt klockan).
Men jag antog utmaningen
Är det inte tillsvidare?Till april? HELA april!
Ska kolla med @hook om de som har #OWGFAIL kan ha de till mars 2022.Är det inte tillsvidare?
Tills nästa år tänker jag! Då får man bevisa sig på nytt och tvätta bort stämpelnTill april? HELA april!
Hörde rykten om att det va tills man klarade av OWGMARCH så mint ett år till då-Haha! Jag var inte medveten om att man ska dras med den skammen till april
Nej, det var ingen överraskning för mig heller. Dels pga av klockvalet (jag skulle aldrig dyka upp på ett möte med min dotters Casio i rosa och grå) och dels pga att jag inte kan bryta en tradition där jag burit Speedmaster varenda tisdag i över ett år nu (sen jag köpt klockan).
Men jag antog utmaningen
Det ironiska är att jag tror han är befäl själv. Tror du får ta med Robin för en dubbelsandwich
Ok, då får vi tänka om!Det ironiska är att jag tror han är befäl själv. Tror du får ta med Robin för en dubbelsandwich
Är det ett erkännande?Trodde inte det var mars redan...
TyvärrÄr det ett erkännande?
Hörde rykten om att det va tills man klarade av OWGMARCH så mint ett år till då
Dags för Batman igen?Är det ett erkännande?
Tänkte på ovanstående inlägg.Ja, bara man inte testar den.
Trodde inte det var mars redan...
Oj, där skvätte det visst ut lite rödtjut på min vita tshirt @TobiasD för faaaan, inte ens två dagar?Ok, då får vi tänka om!
Trodde inte det var mars redan...
Visar sig att jag tappar min tidsuppfattning efter att ha varit på regementet i 7 veckor...Oj, där skvätte det visst ut lite rödtjut på min vita tshirt @TobiasD för faaaan, inte ens två dagar?
Höger vänster om OWGFAIL!Visar sig att jag tappar min tidsuppfattning efter att ha varit på regementet i 7 veckor...