• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag gillar inte nato, vilket känns lite trist nu. Hade varit kul att byta lite band på 6306an. Dock gör den sig allra bästa på flat-vent iofs.
20210302_203353.jpg

Coolt! Första failbannern jag sett!

Inte helt oväntat att du va en av de första ;)

-Haha! Jag var inte medveten om att man ska dras med den skammen till april 😆

Nej, det var ingen överraskning för mig heller. Dels pga av klockvalet (jag skulle aldrig dyka upp på ett möte med min dotters Casio i rosa och grå🤣) och dels pga att jag inte kan bryta en tradition där jag burit Speedmaster varenda tisdag i över ett år nu (sen jag köpt klockan).

Men jag antog utmaningen 😉

Nej, det var ingen överraskning för mig heller. Dels pga av klockvalet (jag skulle aldrig dyka upp på ett möte med min dotters Casio i rosa och grå🤣) och dels pga att jag inte kan bryta en tradition där jag burit Speedmaster varenda tisdag i över ett år nu (sen jag köpt klockan).

Till april? HELA april! 🤣

Hörde rykten om att det va tills man klarade av OWGMARCH så mint ett år till då😂

Idag har vi haft det bra, Klockmässigt iaf.
Glömde ofta bort att jag hade denna på handleden vilket gav lika många glada överraskningar när jag såg denna pjäs.

Hittills går det alltså bra, men hoppas det blir mer utmaning när vi går in i vecka 2.

00DC7BF1-9D27-4D83-857E-75A2188F1D37.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp