• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Alltså! En svinlång dag på jobbet och jag kan känna matdoften och känna soffkudden mot röven, bara några minuter till i bilen. OCH SÅ KLIPPER NÅGON JÄVEL FYRBENT VILLEBRÅD MED SIN PROJELTIL TILL VOLVO! Och då sitter man ju där, hungrig och med hemlängtan. Inga personskador mer än att jag själv börjde förtvina och fick rosiga kinder av tårarna jag fällde ensam i bilen. Blåljus överallt, varningblinkersens sken kastar skuggor över vägen.

Jag är hemma nu, katten klöste mig så fort jag mötte honom i dörren. Jag vill äta korv och få en kall öl. Helvete.
20210302_191737.jpg
Kämpa

Så, nu har de två första fått sina #OWGFAIL banners. Dessa kommer vara kvar under hela april med. 😁

De som åker ut kommer få sina banners ändrade i slutet av varje vecka för att det inte ska bli allt för mycket administrativt arbete. Hoppas att det är ok för er alla!

Screenshot_20210302-194330_Samsung Internet-01.jpeg

Tack @hook!
Underbart! 🤣

Alltså! En svinlång dag på jobbet och jag kan känna matdoften och känna soffkudden mot röven, bara några minuter till i bilen. OCH SÅ KLIPPER NÅGON JÄVEL FYRBENT VILLEBRÅD MED SIN PROJELTIL TILL VOLVO! Och då sitter man ju där, hungrig och med hemlängtan. Inga personskador mer än att jag själv börjde förtvina och fick rosiga kinder av tårarna jag fällde ensam i bilen. Blåljus överallt, varningblinkersens sken kastar skuggor över vägen.

Jag är hemma nu, katten klöste mig så fort jag mötte honom i dörren. Jag vill äta korv och få en kall öl. Helvete.

Edit: Jag var alltså inte inblandad. Blev bara stillastående i kön och var trött och hungrig...

20210302_191737.jpg
Anar man att katten låg löst till just då??? 😁

Uppdaterar veckotävlingsposten i början på tråden med lottförsäljning
Veckolotteriet – Så här går det till

För att köpa lotter till veckolotteriet så måste man vara kvar i owgmarch-utmaningen. Endast användare med grön skyllt får köpa lotter. Om man åker ur owgmarch efter att man köpt lott så gills den såklart ändå.
1B73B4EB-9621-4015-8AB3-B6CF9EC53E9C.jpeg

• Varje lott kostar 50kr och man får köpa så många lotter man vill.
  • Ange användarnamn och hur många lotter ni köper (framgår såklart av summan också)
https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2021
  • Endast lotter till den nuvarande veckans utlottning säljs.
  • Om man fyller i fel eller inte har grön skyllt så räknas det som en frivillig donation till Min Stora Dag.
  • Lottdragningen sker på fredag kl 15.00 och sänds live på www.instagram.com/owgmarch
- Priser finns beskrivna här
https://klocksnack.se/threads/utmaning-owg-1-månad-2021.145434/post-3716009
Vinnarlistan kommer publiceras direkt efter lottdragningen

LottnummerAnvändarnamn
1Heinrich.a
2Virknisse
3Virknisse
4Virknisse
5Virknisse
6Virknisse
7Been
8Been
9Been
10Been
11Been
12Been
13EssexX
14EssexX
15Norda
16Norda
17Lupin
18Lupin
19Lupin
20Lupin
21R.Capac
22rstattin
23rstattin
24rstattin
25rstattin
26rstattin
27rstattin
28Nissestr
29Nissestr
30F0ppa
31F0ppa
32F0ppa
33F0ppa
34snuttjulle
35snuttjulle
36snuttjulle
37snuttjulle
38North
39North
40North
41Jakob Häll
42Jakob Häll
43Crane
44Crane
45Crane
46Mazdak
47Mazdak
48Mazdak
49Mazdak
50NMO
51NMO
52Danne.l
53Danne.l
54Danne.l
55Danne.l
56atmosfarsvetare
57atmosfarsvetare
58atmosfarsvetare
59atmosfarsvetare
60turkojs
61turkojs

Så, nu har de två första fått sina #OWGFAIL banners. Dessa kommer vara kvar under hela april med. 😁

De som åker ut kommer få sina banners ändrade i slutet av varje vecka för att det inte ska bli allt för mycket administrativt arbete. Hoppas att det är ok för er alla!

Screenshot_20210302-194330_Samsung Internet-01.jpeg

Tack @hook!
Jaha.. Nu måste man ju bara se till att klara de här... OWG-klockan har dock ännu inte dykt upp och nyköpt klocka kommer mest troligt imorgon... De ser inte bra ut de här!

Edit: Jag var alltså inte inblandad. Blev bara stillastående i kön och var trött och hungrig...

20210302_191737.jpg

Haha, sicken klagosång 🤣!

Alltså! En svinlång dag på jobbet och jag kan känna matdoften och känna soffkudden mot röven, bara några minuter till i bilen. OCH SÅ KLIPPER NÅGON JÄVEL FYRBENT VILLEBRÅD MED SIN PROJEKTIL TILL VOLVO! Och då sitter man ju där, hungrig och med hemlängtan. Inga personskador mer än att jag själv börjde förtvina och fick rosiga kinder av tårarna jag fällde ensam i bilen. Blåljus överallt, varningblinkersens sken kastar skuggor över vägen.

20210302_191737.jpg
Styrkekram ❤

(Kattfan)

Alltså! En svinlång dag på jobbet och jag kan känna matdoften och känna soffkudden mot röven, bara några minuter till i bilen. OCH SÅ KLIPPER NÅGON JÄVEL FYRBENT VILLEBRÅD MED SIN PROJEKTIL TILL VOLVO! Och då sitter man ju där, hungrig och med hemlängtan. Inga personskador mer än att jag själv börjde förtvina och fick rosiga kinder av tårarna jag fällde ensam i bilen. Blåljus överallt, varningblinkersens sken kastar skuggor över vägen.

20210302_191737.jpg
Nu blir det lite Närlkingst gnäll...... Köpte ny bil för ett par år sedan och då ingick 14 dagars allriskförsäkring. Dag 15 hämtar jag dottern i stallet och passerar ett ställe där det kryllar av vildsvin. Jag saktar ned av gammal vana och möter en raceputte som skrämmer upp ett vildsvin som han smäller på precis innan vi möts, grisjäveln studsar sedan rakt in i min bil. WTF!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp