• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka på länk och i sann owg-anda kommer jag inte byta armband mer (kanske tidigt att säga men blir mer utmaning då) 👍😱
20210302_210856.jpg

Veckolotteriet – Så här går det till

För att köpa lotter till veckolotteriet så måste man vara kvar i owgmarch-utmaningen. Endast användare med grön skyllt får köpa lotter. Om man åker ur owgmarch efter att man köpt lott så gills den såklart ändå.
1B73B4EB-9621-4015-8AB3-B6CF9EC53E9C.jpeg

• Varje lott kostar 50kr och man får köpa så många lotter man vill.
  • Ange användarnamn och hur många lotter ni köper (framgår såklart av summan också)
https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2021
  • Endast lotter till den nuvarande veckans utlottning säljs.
  • Om man fyller i fel eller inte har grön skyllt så räknas det som en frivillig donation till Min Stora Dag.
  • Lottdragningen sker på fredag kl 15.00 och sänds live på www.instagram.com/owgmarch
- Priser finns beskrivna här
https://klocksnack.se/threads/utmaning-owg-1-månad-2021.145434/post-3716009
Vinnarlistan kommer publiceras direkt efter lottdragningen

Listan på sålda lotter
Lotter inhandlade 😎👌🏼
9C890465-96F5-4F4F-B7CC-A61FD1DAC297.png

Till april? HELA april! 🤣

Är det inte tillsvidare?

Tills nästa år tänker jag! Då får man bevisa sig på nytt och tvätta bort stämpeln ;)

Hörde rykten om att det va tills man klarade av OWGMARCH så mint ett år till då😂
Programmera ett schema så att den dyker upp varje tisdag till nästa mars så att @FilPro hinner glömma den på torsdag/fredag men sen påmind igen varje SpeedyTuesday

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp