Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lotter inhandladeVeckolotteriet – Så här går det till
För att köpa lotter till veckolotteriet så måste man vara kvar i owgmarch-utmaningen. Endast användare med grön skyllt får köpa lotter. Om man åker ur owgmarch efter att man köpt lott så gills den såklart ändå.
https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2021
- Varje lott kostar 50kr och man får köpa så många lotter man vill.
- Ange användarnamn och hur många lotter ni köper (framgår såklart av summan också)
- Priser finns beskrivna här
- Endast lotter till den nuvarande veckans utlottning säljs.
- Om man fyller i fel eller inte har grön skyllt så räknas det som en frivillig donation till Min Stora Dag.
- Lottdragningen sker på fredag kl 15.00 och sänds live på www.instagram.com/owgmarch
https://klocksnack.se/threads/utmaning-owg-1-månad-2021.145434/post-3716009
Vinnarlistan kommer publiceras direkt efter lottdragningen
Listan på sålda lotter
Jaha ja, jul är det inte i alla fall. MUCK när fåglarna börjar kvittra i träden typ, bara så du inte glömmer att checka utVisar sig att jag tappar min tidsuppfattning efter att ha varit på regementet i 7 veckor...
På tal om muck, denna saknar man! Det var 20 år sedan jag muckade i år.Jaha ja, jul är det inte i alla fall. MUCK när fåglarna börjar kvittra i träden typ, bara så du inte glömmer att checka ut
Så där låter det i mitt huvud mest hela tiden, svängigt värrePå tal om muck, denna saknar man!
Bra! Hoppas att den kommer i slutet av mars.
Kan ju inte vara speciellt svårt med den där på handleden.Dag nr 2 är snart avklarad
Gjorde det rätt så enkelt för mig säger jag nu iafKan ju inte vara speciellt svårt med den där på handleden.
Jag skulle också vara orolig. Man kan ju inte ha klockan på höger handledBatman alltså ?
Haha! När jag frågar henne vart är klockan så lyfter hon på sin högerarm, vet inte om jag ska vara stolt eller orolig
Jag har faktiskt varit borta i nästan fyra timmar så får la skylla mig själv
Mäh, höger rulesJag skulle också vara orolig. Man kan ju inte ha klockan på höger handled
Ohhh. Den där vill man inte ha. Ännu mer motiverande att klara av marsSå, nu har de två första fått sina #OWGFAIL banners. Dessa kommer vara kvar under hela april med.
De som åker ut kommer få sina banners ändrade i slutet av varje vecka för att det inte ska bli allt för mycket administrativt arbete. Hoppas att det är ok för er alla!
Tack @hook!
min lilla lyfter båda armarna och vinklar in handlederna när man frågar vad klockan är, 15månaderHaha! När jag frågar henne vart är klockan så lyfter hon på sin högerarm, vet inte om jag ska vara stolt eller orolig
Jag skulle också vara orolig. Man kan ju inte ha klockan på höger handled
Barnen sover, äntligen lite egentid.
OBS! Jag bara luktade lite på gulingen. Den va aldrig på armen!
Till april? HELA april!
Är det inte tillsvidare?
Tills nästa år tänker jag! Då får man bevisa sig på nytt och tvätta bort stämpeln
Programmera ett schema så att den dyker upp varje tisdag till nästa mars så att @FilPro hinner glömma den på torsdag/fredag men sen påmind igen varje SpeedyTuesdayHörde rykten om att det va tills man klarade av OWGMARCH så mint ett år till då
Skulle ni vilja att jag gör en sammanställning av alla lavetter varje kväll? Dvs de som tillkommit den dagen.
Skulle ni vilja att jag gör en sammanställning av alla lavetter varje kväll? Dvs de som tillkommit den dagen.