Vet du ungefär när de värnpliktiga brukar mucka???Jaha ja, jul är det inte i alla fall. MUCK när fåglarna börjar kvittra i träden typ, bara så du inte glömmer att checka ut
Framåt march....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet du ungefär när de värnpliktiga brukar mucka???Jaha ja, jul är det inte i alla fall. MUCK när fåglarna börjar kvittra i träden typ, bara så du inte glömmer att checka ut
Absolut!Skulle ni vilja att jag gör en sammanställning av alla lavetter varje kväll? Dvs de som tillkommit den dagen.
Nä, men jag vet när @TobiasD görVet du ungefär när de värnpliktiga brukar mucka???
Framåt march....
Vi muckar i mitten av juni. Antingen är man s.k. 11 månaders eller 9 månaders här på LV6. 11 månaders börjar 2 månader tidigare, men vi muckar samtidigt.Vet du ungefär när de värnpliktiga brukar mucka???
Framåt march....
Ja det vore riktigt bra, speciellt om man kunde bestämma typ en tid varje kväll när sammanställningen kommer. Det blir ju lätt många sidor att läsa ikapp annars i denna trådSkulle ni vilja att jag gör en sammanställning av alla lavetter varje kväll? Dvs de som tillkommit den dagen.
Ja det är kononbra ideYes please
Märker att mitt skämt inte gick hem hos alla... Personligen tyckte jag det var hysteriskt skojVi muckar i mitten av juni. Antingen är man s.k. 11 månaders eller 9 månaders här på LV6. 11 månaders börjar 2 månader tidigare, men vi muckar samtidigt.
11-mån är folk med längre befattningsutbildning eller gruppbefäl.
Det blir typ den här tiden varje kväll.Ja det vore riktigt bra, speciellt om man kunde bestämma typ en tid varje kväll när sammanställningen kommer. Det blir ju lätt många sidor att läsa ikapp annars i denna tråd
Låter kanon, det uppskattas!Det blir typ den här tiden varje kväll.
Åh nej, göteborgsvits nånstans...jag ger upp med en gång! Facit tack.Märker att mitt skämt inte gick hem hos alla... Personligen tyckte jag det var hysteriskt skoj
När batman har vaknat efter att ha somnat med sina barn vid läggningen Jag känner med dig @StaafenJa det vore riktigt bra, speciellt om man kunde bestämma typ en tid varje kväll när sammanställningen kommer. Det blir ju lätt många sidor att läsa ikapp annars i denna tråd
Vet du ungefär när de värnpliktiga brukar mucka???
Framåt march....
Du har redan fått facit. Men läste kanske inte hela inlägget?? Se ovanÅh nej, göteborgsvits nånstans...jag ger upp med en gång! Facit tack.
Hahaha, det var som fan. Jag som trodde att han använde handskar?
Kul Burnman kul, jag ska lägga den på minnet, du e la goooDu har redan fått facit. Men läste kanske inte hela inlägget?? Se ovan
Det har han men det hjälper inte riktigt tillHahaha, det var som fan. Jag som trodde att han använde handskar?
Självklart måste dom små fladdermusungarna komma i säng i tid, familjen är prio ettNär batman har vaknat efter att ha somnat med sina barn vid läggningen Jag känner med dig @Staafen
Fördelen med hemmakontor och OWG är man kan dela en folkis med Boris vid arbetsdagens slut.
Otroligt snygg TudorKlocka av här också. Händelserik dag, hade nog inte förväntat mig tre bat-slaps redan dag två. Var ju tråkigt att min kompis @osc10 var den första som åkte ut men jag ser fram emot att han bjuder första rundan på vår nästa GTG iallafall
Ser fram emot dag tre då jag tänkte leta upp en lämplig app för att följa gångavvikelse, ni får gärna tipsa om vad ni använder här i tråden. Tudor Chronon säger god natt!
Jag kör Toolwatch. Inte så många andra att jämföra med men har absolut inget att klaga på. Den verkar göra jobbet...Klocka av här också. Händelserik dag, hade nog inte förväntat mig tre bat-slaps redan dag två. Var ju tråkigt att min kompis @osc10 var den första som åkte ut men jag ser fram emot att han bjuder första rundan på vår nästa GTG iallafall
Ser fram emot dag tre då jag tänkte leta upp en lämplig app för att följa gångavvikelse, ni får gärna tipsa om vad ni använder här i tråden. Tudor Chronon säger god natt!