• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Förvånad över hur lätt det gått hittills. Är det rentav onödigt att ha fler klockor än en i mitt fall? Har ju haft alltid haft flera - ända sedan jag var i nedre tonåren. Ska jag sälja av lite? Nja, är nog lite väl tidigt att avgöra den saken. Det är trots allt bara den 3 mars. Ett bakslag kan komma närsomhelst.

54899EB5-7474-4513-A65A-7494276F3486.jpeg

Förvånad över hur lätt det gått hittills. Är det rentav onödigt att ha fler klockor än en i mitt fall? Har ju haft alltid haft flera - ända sedan jag var i nedre tonåren. Ska jag sälja av lite? Nja, är nog lite väl tidigt att avgöra den saken. Det är trots allt bara den 3 mars. Ett bakslag kan komma närsomhelst.

54899EB5-7474-4513-A65A-7494276F3486.jpeg
Låter som en viss förvirring till en början men sen bra att du inser verkligheten och kommer ner på jorden.

@Staafen & @Berns skulle kunna vara vettigt att starta en support-tråd för de som börjar prata om ”att det kanske räcker med en” eller ”jag kan även klara april” eller andra tokiga riktningar. Man kan prata av sig; ingen dömmer en utan ger support och guider en i rätt riktning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp