Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Staafen aka läderlappen - i’m out.. kände redan igår när jag fick tillbaka nyförvärvet från urmakaren att jag aldrig kommer kunna vänta en månad att använda den, så jag rycker plåstret redan nu..
Det var alltså där din bil stod i går kväll ! //
Jag blir ändå lite nyfiken - varför anmälde du dig inte med den här klockan från början?@Staafen aka läderlappen - i’m out.. kände redan igår när jag fick tillbaka nyförvärvet från urmakaren att jag aldrig kommer kunna vänta en månad att använda den, så jag rycker plåstret redan nu..
Kikar på det direkt!Då har man köpt ett par lotter.
Ser att jag saknar min OWG-banner. Vore trevligt om den gick att få.
@Staafen @Berns
En skitklocka för någon hundring och en länk för flera tusen! Haha älskar detGodmorgon vänner!
Jag har nu totalt tappat det och monterat länken från min Speedmaster på detta mästerverk, känns bra att ha lite kvalitet på armen iallafall
Lite tidigt för en syltig Zinfandel, eller? Känns som att en en lite lättare Riesling hade varit bättre så här dags kanskeDag 3, god morgon!
Godmorgon vänner!
Jag har nu totalt tappat det och monterat länken från min Speedmaster på detta mästerverk, känns bra att ha lite kvalitet på armen iallafall
@Berns, vi får kolla på det!
Börjar och börjar....vem sa att jag någonsin slutar?? &, jag funderade på att döpa om månaden från OWG till OMG....jaja dag 3, check!Börjar du dagen med en flarra rödtjut för att klara OWG då blir månaden tuff
Oooh...bra idé!
Det var en riktigt snygg kombo till det bandet!Rullar på fint. Lite nya band är beställda för variationen
Riktigt bra på bund!Dag 3 - Snön lyser vit på taken. Endast Tintin är vaken.
Det där kräver ett psyke av stål, imponerande!Jo nu är det så att det hände en grej nu på morgonen... Jag tog en sväng till Ica efter jag lämnat kidsen på skolan, där väntade ett paket adresserat till Danne.l! Innehållet var någon annans marsdröm (eller mardröm) men hamnade här hos mig istället. Varsågoda och njut!:
Och som ni ser så fick den göra Casioaken sällskap längst in i garderoben tills aprilsolen tittar fram. Min kära OWG-GW-9400 satt säkert på armen hela tiden. Bör dock lägga till att det kändes jävligt konstigt att inte testa den på armen
Fullt rimlig fråga! Anledningen var att direkt efter inköpet i slutet på februari så lämnade jag in den till urmakaren. Jag visste inte när jag skulle få tillbaka den där i från och kunde därför inte anmäla den till OWGM (jobbigt att gå utan klocka om det hade dragit ut på tiden hos urmakaren).Jag blir ändå lite nyfiken - varför anmälde du dig inte med den här klockan från början?