Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det plingade till i postnordappen nyss så det blir samma procedur efter lunch igenDet där kräver ett psyke av stål, imponerande!
Haha visst! Jag skulle ish kunna köpa 20 Winner för vad länken kostarEn skitklocka för någon hundring och en länk för flera tusen! Haha älskar det
Det känns inte som att jag vinner. :-(
Bra kämpat, klart bättre än mitt försökKlocka av här också. Händelserik dag, hade nog inte förväntat mig tre bat-slaps redan dag två. Var ju tråkigt att min kompis @osc10 var den första som åkte ut men jag ser fram emot att han bjuder första rundan på vår nästa GTG iallafall
Ser fram emot dag tre då jag tänkte leta upp en lämplig app för att följa gångavvikelse, ni får gärna tipsa om vad ni använder här i tråden. Tudor Chronon säger god natt!
TEAM G-SHOCK!!!Jo nu är det så att det hände en grej nu på morgonen... Jag tog en sväng till Ica efter jag lämnat kidsen på skolan, där väntade ett paket adresserat till Danne.l! Innehållet var någon annans marsdröm (eller mardröm) men hamnade här hos mig istället. Varsågoda och njut!:
Och som ni ser så fick den göra Casioaken sällskap längst in i garderoben tills aprilsolen tittar fram. Min kära OWG-GW-9400 satt säkert på armen hela tiden. Bör dock lägga till att det kändes jävligt konstigt att inte testa den på armen
Vet inte, telefonkameran kände för att pimpa bildenVarför är det två blå prickar på tavlan?
Men du fick ju en fin banner i alla fall.....Bra kämpat, klart bättre än mitt försök
Får man köpa den i april?Inga problem so far. Imorgon blir det bandbyte.
Skönt att kunna byta arm! Jag har provat, men det blir så himla obekvämt, vet inte om det är ovana eller om högerarmen är väldigt olika vänstern...Byter väl arm i dag då...
Det där är verkligen gränsfall eller vad säger du @Berns? /Första provet blev det nu, hämtade hem en Tissot PRX idag. Jobbigt att inte få prova, men kommer inte svika Ploppen ännu. ”Bara titta, inte testa”
Vilken jäkla klocka ploppen är alltså, måste pröva åka och pröva en när detta är överFörsta provet blev det nu, hämtade hem en Tissot PRX idag. Jobbigt att inte få prova, men kommer inte svika Ploppen ännu. ”Bara titta, inte testa”
Still going strong (tills nya klockan kommer imon)
Han e fiiin!Dag 3 och lite positivare känsla idag. Nytt band lättade upp stämningen. Klarar man hela mars, klarar man vadsomhelst känns det som.
Oh, by the way
”I'm the most successful person ever to run for the presidency, by far. Nobody's ever been more successful than me. I'm the most successful person ever to run.”
Haha får man inte ens balansera den på handen?Det där är verkligen gränsfall eller vad säger du @Berns? /
Första provet blev det nu, hämtade hem en Tissot PRX idag. Jobbigt att inte få prova, men kommer inte svika Ploppen ännu. ”Bara titta, inte testa”
En lorier neptune 3 som jag hade tänkt bli lite owg med på riktigt (men har ju såklart kvar några andra klockor)Vad har du köpt då ?
Tänk om du råkar halka till och den bara slinker över handen och claspen går igen?Haha får man inte ens balansera den på handen?
Kul att du också tycker det, den är mäktig måste jag säga!! Enorm men ändå bärs den så jäkla skönt Det tycker jag verkligen att du ska göra!Vilken jäkla klocka ploppen är alltså, måste pröva åka och pröva en när detta är över
Ojoj nu leker du med elden! (Så snygg den är.. men ser ju nästan lika stor ut som ploppen!)Första provet blev det nu, hämtade hem en Tissot PRX idag. Jobbigt att inte få prova, men kommer inte svika Ploppen ännu. ”Bara titta, inte testa”