Hahaha ja man vet ju aldrig, har dragit för gardiner och persienner, Batman får inte se vad som försiggår här inne nuTänk om du råkar halka till och den bara slinker över handen och claspen går igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha ja man vet ju aldrig, har dragit för gardiner och persienner, Batman får inte se vad som försiggår här inne nuTänk om du råkar halka till och den bara slinker över handen och claspen går igen?
Haha jag vet, och med mitt egna psykeOjoj nu leker du med elden! (Så snygg den är.. men ser ju nästan lika stor ut som ploppen!)
Batman behöver inte se, han vet!Hahaha ja man vet ju aldrig, har dragit för gardiner och persienner, Batman får inte se vad som försiggår här inne nu
Första provet blev det nu, hämtade hem en Tissot PRX idag. Jobbigt att inte få prova, men kommer inte svika Ploppen ännu. ”Bara titta, inte testa”
Tycker det blir en annan upplevelse visuellt och kan tom vara skönare.Skönt att kunna byta arm! Jag har provat, men det blir så himla obekvämt, vet inte om det är ovana eller om högerarmen är väldigt olika vänstern...
Den är väl semipaxad men skriver upp dig. Dock dyr för att vara certinaFår man köpa den i april?
AGERA!!!!!Det där är verkligen gränsfall eller vad säger du @Berns? /
Glöm inte OWGFAIL swag också@Berns, vi får kolla på det!
Det där är fan nära!Första provet blev det nu, hämtade hem en Tissot PRX idag. Jobbigt att inte få prova, men kommer inte svika Ploppen ännu. ”Bara titta, inte testa”
Bra att känna till är att den moderna Ploprofen är en helt annan klocka än denna. Helt obärbar imo.Vilken jäkla klocka ploppen är alltså, måste pröva åka och pröva en när detta är över
Riktig hållkäften klocka 55mm va? Köpte du din ny?Kul att du också tycker det, den är mäktig måste jag säga!! Enorm men ändå bärs den så jäkla skönt Det tycker jag verkligen att du ska göra!
Tack! Vad är storleksskillnaden?Bra att känna till är att den moderna Ploprofen är en helt annan klocka än denna. Helt obärbar imo.
Meh, det hade jag tänkt fråga jue! Du är alltid så snabb när det kommer till att köpa duFår man köpa den i april?
Ja precis, 55mm i diameter men endast 45mm Lug-to-lug. Jag har vintage-modellen, ref 166.077 från 70-talet (1971 enligt serienummer). Dock är den fabriksrenoverad och återställd till nyskickRiktig hållkäften klocka 55mm va? Köpte du din ny?
Tror de har samma diameter. Dock är det en rejäääl skillnad i tjocklek. Min Ploprof är 14,5mm hög, medans den nya är hela 17,5mm hög. De 3mm gör stor skillnad!Tack! Vad är storleksskillnaden?
Om du har lessnat på den där i slutet av månaden är det bara att höra av sig så du slipper se den igenDag 3! Hemmajobb och Pikefight
Hmm ja helt klart ett annat intryck! Ska prova lite under dagen, men nu känns vänsterarmen väldigt nakenTycker det blir en annan upplevelse visuellt och kan tom vara skönare.
Sitter klockan på länk utan microjustering kan det vara lite lurigt men höger och vänster är relativt lika (jag är ingen tennisspelare)
Vintage: b: 54mm, L2L: 45mm, tjocklek: 15mmTack! Vad är storleksskillnaden?
Titta inte på den då för då kommer frestelsen.Jaha, tredje dagen är här... känns ändå bra tycker jag men börjar sukta mer och mer efter nya Tissot PRX
Kan bli tufft det här men kämpar på