Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beklagar men du vet vad som kommer nu!Inte tappat men men får ju oxå känslan av att något typ ”lossnat”. Dåligt insatt i urverkens beståndsdelar dock
Fy fasen, lider med dig...Nej den är slut för längesedan. Bara att bita i äpplet och skicka på service.
Ingen fara! Så är det baraBeklagar men du vet vad som kommer nu!
Tack för i år!Där bak ligger suben, min owg-klocka. Tyvärr verkar den ha kastat in handduken och stannat helt. Skit alltså! Hade den bara funkat så hade jag klarat det lätt
Tråkigt, speciellt nu...Där bak ligger suben, min owg-klocka. Tyvärr verkar den ha kastat in handduken och stannat helt. Skit alltså! Hade den bara funkat så hade jag klarat det lätt
Shit. Hårda budBeklagar men du vet vad som kommer nu!
Framförallt sitter högerarmen mycket sämre på vänster sida tycker jag!Skönt att kunna byta arm! Jag har provat, men det blir så himla obekvämt, vet inte om det är ovana eller om högerarmen är väldigt olika vänstern...
Det verkar gå troll i klockinköp idag... Att man inte kan hålla köpfingret i styrFör enkelt, tur att jag köpt en klocka som kommer sitta och sukta mig resten av månaden
Det kan vara ett scenario. Men tveksamt..Ok. Tänker att klockan kan vara i vägen för den dominanta handen men det är väl en vanesak... @Staben kommer ju vara van vid sin x-ray klocka i april så han kanske fortsätter med den...
Man hinner ju inte läsa andra trådar när denna växer som den görIngen som sett någon misstänkt aktivitet i andra trådar idag?
Spänning i vardagenDet verkar gå troll i klockinköp idag... Att man inte kan hålla köpfingret i styr
Men va fasen, lite utmaning måste det ju vara!
Likaså måste man ju låta dom andra klockorna stå framme bara för att retas till max....Spänning i vardagen
What?! Hände nåt vid padelmatchen? Bara stannade?Där bak ligger suben, min owg-klocka. Tyvärr verkar den ha kastat in handduken och stannat helt. Skit alltså! Hade den bara funkat så hade jag klarat det lätt
Snyggt! Sen borde den pensioneras, som man gör i hockey med tröjnummer. I alla framtida owg-utmaningar så är den ett icke-valDet kan vara ett scenario. Men tveksamt..
Börjar fila på en idé om att den ska aktioneras och högsta bud skänks till min stora dag.
Men oklart än.
Framförallt sitter högerarmen mycket sämre på vänster sida tycker jag!
Finns det andra trådar?Man hinner ju inte läsa andra trådar när denna växer som den gör
Det.Snyggt! Sen borde den pensioneras, som man gör i hockey med tröjnummer. I alla framtida owg-utmaningar så är den ett icke-val
Nä det tror jag inte, gick ganska lugnt till där och den gick fint tills nu i eftermiddag när den plötsligt stannade jaWhat?! Hände nåt vid padelmatchen? Bara stannade?
Usch vad surt!Nä det tror jag inte, gick ganska lugnt till där och den gick fint tills nu i eftermiddag när den plötsligt stannade ja
Precis, den härjade vara finish påminde om en gammal diskbänk! Den har förmodligen varit med om ett och annat i sitt liv.Nej, men fy faan vad surt... Är det den härjade som var på KS förut?
Han får inte chansen att köra daytonan månaden ut då? Har ju ändå bara gått tre dagar och klockan pajjade...
Var den den som låg på köp/sälj i veckan alltså?Precis, den härjade vara finish påminde om en gammal diskbänk! Den har förmodligen varit med om ett och annat i sitt liv.