Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg bild Ser att du använder den inbyggda fjärrkontrollen till kameran som sitter i alla Rolex lås.Tur man valde en klocka som är rolig att fota!
Åfytusan, den där är ju sju resor värre än @Staben s röntgenglajor. Nästan att man skulle vilja se en dispens för byte till seikon. NästanHaha ja när jag tittar på min musseklocka känner jag att jag begått ett litet misstag...
Bara dag 3 och folk börjar redan posta bilder på baksidan av sina klockor, det här blir en lång månad
Det misstaget gjorde ju inte jag när jag stod i valetHaha ja när jag tittar på min musseklocka känner jag att jag begått ett litet misstag...
Exakt vad jag tänkte! Dag 4 (buckle day)Vänta bara, imorgon är det buckle och claspdagen
Får ändå lite Frank Müller-vibbar av tavlan! Classy helt enkelt, easy peasy att klara månaden ut med vetskapen av att det är en fin hommage till ett så anrikt märke!Haha ja när jag tittar på min musseklocka känner jag att jag begått ett litet misstag...
Om du zooma in på bezeln så ser du vad han har för setup för denna bild.Snygg bild Ser att du använder den inbyggda fjärrkontrollen till kameran som sitter i alla Rolex lås.
Får du hjälp att ta bilden eller kör du stativ?
Den där klocka!!! Woow!Har jag gjort det för lätt för mig? Denna är så himla bra! Risken är nog inte att jag säljer den 1 april utan att jag säljer allt annat då... Fast nej. Hellre en lavett än en permanent OWG.
Den är så jäkla snygg den där!Har jag gjort det för lätt för mig? Denna är så himla bra! Risken är nog inte att jag säljer den 1 april utan att jag säljer allt annat då... Fast nej. Hellre en lavett än en permanent OWG.
Ett annat band så blir det smuttHaha ja när jag tittar på min musseklocka känner jag att jag begått ett litet misstag...
Glöm inte att rätt klocka ska på handleden imorgon!Skål då!
Alla andra är inlåsta på en säker plats så det är lugnt!Glöm inte att rätt klocka ska på handleden imorgon!
Ingen dum idé!
Men det framgår inte på vilken handled den skall sitta på ! //Glöm inte att rätt klocka ska på handleden imorgon!
Sanslöst fina bilder som alltidTur man valde en klocka som är rolig att fota!
LillLördag är känt för att urarta så du kan nog hitta ett sätt att ta dig till den säkra platsen.Alla andra är inlåsta på en säker plats så det är lugnt!
Föredrar vänster men det är valfritt...tills det införs nationella restriktioner på den frontenMen det framgår inte på vilken handled den skall sitta på ! //
Där sa du nåt. Undra hur många som spårar ur ikvällLillLördag är känt för att urarta så du kan nog hitta ett sätt att ta dig till den säkra platsen.
Hehe. Batman tror på många då han ringt in Robin för att spanaDär sa du nåt. Undra hur många som spårar ur ikväll