Jag själv kör på höger handled och det är en " yrkesskada" sen min värnpliktstid 1976. //Föredrar vänster men det är valfritt...tills det införs nationella restriktioner på den fronten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag själv kör på höger handled och det är en " yrkesskada" sen min värnpliktstid 1976. //Föredrar vänster men det är valfritt...tills det införs nationella restriktioner på den fronten
Skönt, jag kör också höger men det är inte en arbetsskada, utan snarare pga bättre vetandeJag själv kör på höger handled och det är en " yrkesskada" sen min värnpliktstid 1976. //
Du menar somna vid nattningen och vakna vid 22.08?
Jag själv kör på höger handled och det är en " yrkesskada" sen min värnpliktstid 1976. //
Vänsterhänta?Skönt, jag kör också höger men det är inte en arbetsskada, utan snarare pga bättre vetande
HeheDu menar somna vid nattningen och vakna vid 22.08?
Du får rapportera imorgon hur många bitringar som gick åtDär sa du nåt. Undra hur många som spårar ur ikväll
Nope, jag är högerhänt. Har inte reflekterat på varför jag bär den på höger men känns absolut mest rätt för mig, går faktiskt inte för mig att ha den på vänster hehe. På vänster har jag armband och höger klockaVänsterhänta?
Brukar ju vara att den ej dominanta handleden får äran att ha armbandsuret
Ok. Tänker att klockan kan vara i vägen för den dominanta handen men det är väl en vanesak... @Staben kommer ju vara van vid sin x-ray klocka i april så han kanske fortsätter med den...Nope, jag är högerhänt. Har inte reflekterat på varför jag bär den på höger men känns absolut mest rätt för mig, går faktiskt inte för mig att ha den på vänster hehe. På vänster har jag armband och höger klocka
Byt till orginalbandet så blir det lite mer utmaning!!!För enkelt, tur att jag köpt en klocka som kommer sitta och sukta mig resten av månaden
Tror mer att han ringde då det bjöds på rödtjut!Hehe. Batman tror på många då han ringt in Robin för att spana
Vänsterhänta?
Brukar ju vara att den ej dominanta handleden får äran att ha armbandsuret
Ingen som sett någon misstänkt aktivitet i andra trådar idag?
Där bak ligger suben, min owg-klocka. Tyvärr verkar den ha kastat in handduken och stannat helt. Skit alltså! Hade den bara funkat så hade jag klarat det lätt
Har du garanti kvar?Där bak ligger suben, min owg-klocka. Tyvärr verkar den ha kastat in handduken och stannat helt. Skit alltså! Hade den bara funkat så hade jag klarat det lätt
Stannat? Bara sådär?Där bak ligger suben, min owg-klocka. Tyvärr verkar den ha kastat in handduken och stannat helt. Skit alltså! Hade den bara funkat så hade jag klarat det lätt
Nej den är slut för längesedan. Bara att bita i äpplet och skicka på service.Har du garanti kvar?
Yes, bara sådär. Gammal och härjad dock men fick väldigt fint innan stoppet. Nu får jag inte igång den varken via kronan eller att skala den.Stannat? Bara sådär?
Va? Har den stannat? Så det är dags att ladda lavetten alltså!Där bak ligger suben, min owg-klocka. Tyvärr verkar den ha kastat in handduken och stannat helt. Skit alltså! Hade den bara funkat så hade jag klarat det lätt
Surt!Yes, bara sådär. Gammal och härjad dock men fick väldigt fint innan stoppet. Nu får jag inte igång den varken via kronan eller att skala den.
Det låter ju som att det hänt något? Har du tappat den eller liknande?Yes, bara sådär. Gammal och härjad dock men fick väldigt fint innan stoppet. Nu får jag inte igång den varken via kronan eller att skala den.
Mycken tack kompis!Sanslöst fina bilder som alltid
Ja så jäkla surt. Men jag antar att det enda rätta är att ladda lavetten jaVa? Har den stannat? Så det är dags att ladda lavetten alltså!
Ca 10 är den!Surt!
Så jäkla gammal kan den väl inte va? med tanke på att det är en keramisk
Nej, men fy faan vad surt... Är det den härjade som var på KS förut?Där bak ligger suben, min owg-klocka. Tyvärr verkar den ha kastat in handduken och stannat helt. Skit alltså! Hade den bara funkat så hade jag klarat det lätt
Han får inte chansen att köra daytonan månaden ut då? Har ju ändå bara gått tre dagar och klockan pajjade...Det låter ju som att det hänt något? Har du tappat den eller liknande?
Inte tappat men men får ju oxå känslan av att något typ ”lossnat”. Dåligt insatt i urverkens beståndsdelar dockDet låter ju som att det hänt något? Har du tappat den eller liknande?
Jag fortsätter gärna om det är ok, men isf blir det Smp. Daytonan känns inte som en owg-klocka för mig.Nej, men fy faan vad surt... Är det den härjade som var på KS förut?
Han får inte chansen att köra daytonan månaden ut då? Har ju ändå bara gått tre dagar och klockan pajjade...