• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@Staafen på väg till sitt hemliga gömställe kl 22.08 ikväll 😁
94B90E3E-FEDE-41DF-8A2E-E35CF67B2B20.gif
Du menar somna vid nattningen och vakna vid 22.08? :rolleyes:

Vänsterhänta?
Brukar ju vara att den ej dominanta handleden får äran att ha armbandsuret
Nope, jag är högerhänt. Har inte reflekterat på varför jag bär den på höger men känns absolut mest rätt för mig, går faktiskt inte för mig att ha den på vänster hehe. På vänster har jag armband och höger klocka 😀

Nope, jag är högerhänt. Har inte reflekterat på varför jag bär den på höger men känns absolut mest rätt för mig, går faktiskt inte för mig att ha den på vänster hehe. På vänster har jag armband och höger klocka 😀
Ok. Tänker att klockan kan vara i vägen för den dominanta handen men det är väl en vanesak... @Staben kommer ju vara van vid sin x-ray klocka i april så han kanske fortsätter med den... 😉

Där bak ligger suben, min owg-klocka. Tyvärr verkar den ha kastat in handduken och stannat helt. Skit alltså! Hade den bara funkat så hade jag klarat det lätt 😩
489F5DF3-B3FA-48AF-A782-0AD5576B5B08.jpeg
Nej, men fy faan vad surt... Är det den härjade som var på KS förut?
Det låter ju som att det hänt något? Har du tappat den eller liknande?
Han får inte chansen att köra daytonan månaden ut då? Har ju ändå bara gått tre dagar och klockan pajjade...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp