• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag IV
Ber om ursäkt för en post! Känns stabilt men kanske ett bandbyte till helgen. Tänker nougat Ponte Vecchio
F0F59E7B-2835-4782-B0B5-A5CA8FB19223.jpeg

Till alla som tycker de har valt en "för lätt" klocka; inget fel att välja en klocka man verkligen gillar. Av erfarenhet vill jag även tillägga att det är dag 4 och månaden är lång! 😱
Lite det som utmaningen går ut på för mig. Att välja en klocka som jag på riktigt kunde tänka mig vara OWG med. Blir ju en annan sorts utmaning för de som väljer barnklockor och annat som de absolut aldrig skulle välja som en riktig OWG klocka. Men det är ju det som gör owgmarch kul, det är en väldigt mångfacetterad utmaning :)

Nästa år. Kan ni påminna mig om årets känsla efter 4 dagar och vänligen men bestämt rekommendera mig att välja en av mina ståldykare istället för att ta en klocka som klarar jordens undergång. Tror inte den sker i mars -22. Deal?
A431D326-0BD5-4784-9033-FF9250E8B8EB.jpeg

Lite det som utmaningen går ut på för mig. Att välja en klocka som jag på riktigt kunde tänka mig vara OWG med. Blir ju en annan sorts utmaning för de som väljer barnklockor och annat som de absolut aldrig skulle välja som en riktig OWG klocka. Men det är ju det som gör owgmarch kul, det är en väldigt mångfacetterad utmaning :)
Samma här, har gått bra tidigare år men i mitten på mars kommer tristessen. Sen tycker jag du gjorde ett suveränt val av klocka i år då den ska stanna, då vi båda har erfarenhet av att sälja owg-klockan 👌

Ja det är jättebra tycker jag, för då kanske du säljer den till mig i april😜
Inte omöjligt som det känns nu, men det är häftiga svängningar än så länge 😅 Min OWGM utmaning är nog lik @StarMan's. Det är make it or break it i min relation till 003:an. Antingen kommer det växa nåt fint ur denna mars månad. Eller så slutar det med skilsmässa.

Det där är en imponerande trädgårdsfixar-klocka. Skillnad på folk och folk :) .
Absolut inte skillnad på folk och folk! Däremot skillnad på vad man har för inställning till saker :) Eftersom jag aldrig har sålt en klocka spelar andrahandsvärdet ingen roll. För mig är pengarna redan borta och då vill jag ju få ut så många minuter på handleden som möjligt av dem, då är slitaget bara positivt ;)

Absolut inte skillnad på folk och folk! Däremot skillnad på vad man har för inställning till saker :) Eftersom jag aldrig har sålt en klocka spelar andrahandsvärdet ingen roll. För mig är pengarna redan borta och då vill jag ju få ut så många minuter på handleden som möjligt av dem, då är slitaget bara positivt ;)
Förnuftig inställning tycker jag, vad är annars meningen med allt 👍🏼

Önskar verkligen att jag kan bli mer som dig, och hålla mig till klockorna jag köper och våga använda dem i alla situationer, utan att vara så himla rädd om dem! Kanske får bli mitt klocklöfte inför 2022. Får passa på att flippa som en galning fram tills dess😂

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp