Du fick till rimmet fint! Mer sånt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du fick till rimmet fint! Mer sånt
Snyggt jobbat, men får nog ändå hålla med om att det inte flög riktigt! Ett svart mesh och det hade blivit grymtOkej, nu kan jag lägga bilhandlarkarriären på hyllan. Men oklart om kombinationen blev så bra...
Vi kan vara mesh-kompisar resten av dagen i alla fall @Limeee !
Hmmmm , nämn inte det till @Derix bara.... För då är du strax ut ur racetFortfarande med i racet. Omegan tuffar på som en gammal Volvo...
Fjärde mars. Blir ni inte trötta på att se samma klocka varje dag?..
Nej..... ;-)Snyggt jobbat, men får nog ändå hålla med om att det inte flög riktigt! Ett svart mesh och det hade blivit grymt
Herrejeflar Har du trätt på en hamster på armen?!Dag 4: håriga armen checkar in.
Ja, den hör ju definitivt till det lite nättare segmentet vad gäller aktivitetsklockor med MIL-STD. Och relativt liten jämfört med min Fenix 5.Alla är vi olika. Jag skickade tillbaka min pga att jag tyckte den såg för liten och fjantig ut på mig.
Annars en snygg och trevlig klocka
Riktigt läcker den därDet går fortfarande bra, lite abstinens av det övriga i klocklådan men får väl sätta mig och byta lite band på de övriga
Min mellanöstern-kropp anpassar sig till nordisk klimat genom att odla pälsHerrejeflar Har du trätt på en hamster på armen?!
Perfekt lyssning under kvällens joggingtur!
Jag har inte vågat lyssna själv än!Bättre aw får man leta efter
Jag har inte vågat lyssna själv än!
Bästa jag läst idag, fick man sig ett härligt torsdagsskrattMin mellanöstern-kropp anpassar sig till nordisk klimat genom att odla päls
Med pälsen slipper jag köpa täcke samt att jag kan dra ner på värmen här hemma, vilket betyder men pengar över till klockköp!
Hur bra som helst lite avis faktisktJag har inte vågat lyssna själv än!
Räknar med det!Får vi se några fler lavetter idag tror ni?
MysfarbrorJag vågar mig nog på ett bandbyte till idag. Ett sandfärgat canvasband som går bra ihop med Mellor-72:an. Brasan är tänd och det är uppdukat för afterski inomhus idag som omväxling. Jag hoppas att alla OWG-dagar i mars blir som denna.