• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du har ingen schysst bil till salu?
Jag ser på dig att du är efter ett riktigt vrålåk! Har jag rätt eller har jag fel? Här har vi Bilparadisets stolthet, ett fynd! Kom och sitt, formskurna säten i tjeckisk perlon, överliggande kamaxelnav och signalhornet funkar, supertejp runt backspegeln. Du sitter som smetad.
RemorsefulNastyAegeancat-size_restricted.gif

Absolut inte skillnad på folk och folk! Däremot skillnad på vad man har för inställning till saker :) Eftersom jag aldrig har sålt en klocka spelar andrahandsvärdet ingen roll. För mig är pengarna redan borta och då vill jag ju få ut så många minuter på handleden som möjligt av dem, då är slitaget bara positivt ;)
En mycket bra inställning!

Lunchpromenad och F1-podden med Janne och Erik i öronen!

Har inte samma problem som många andra i tråden att inte få byta klocka, men saknar att få ha på mig Garmin Instincten som håller koll på att jag faktiskt rör mig något alls med allt hemjobb! Huxflux har man suttit still en heldag.

Planen var att dubbeljaga men den idén sköt @Berns och @Staafen ner i Urbildningsradion!

Ha en bra dag allihop!
16148567100877686129732028578648.jpg
Inte många dagar kvar till F1-premiären nu, iofs nästan lika länge som OWG-månaden :) .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp