• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag ser på dig att du är efter ett riktigt vrålåk! Har jag rätt eller har jag fel? Här har vi Bilparadisets stolthet, ett fynd! Kom och sitt, formskurna säten i tjeckisk perlon, överliggande kamaxelnav och signalhornet funkar, supertejp runt backspegeln. Du sitter som smetad.
RemorsefulNastyAegeancat-size_restricted.gif
Säg ditt pris bara!!!
giphy.gif

Säg ditt pris bara!!!
giphy.gif
Du får den för bara 78 000, du har klocka, du har nackstöd och du ska få en rattmuff också. Sen har jag ett specialpris också, du betalar 100 procent av priset nu, och sen bara 17 procent på kilometervinsten, och den drar jag alltså av mot försäkringsbeloppet. Bara sätt en kråka på linjen så är den din!
IMG_20210304_142015-01.jpeg

Senast ändrad:
Du får den för bara 78 000, du har klocka, du har nackstöd och du ska få en rattmuff också. Sen har jag ett specialpris också, du betalar 100 procent av priset nu, och sen bara 17 procent på kilometervinsten, och den drar jag alltså av mot försäkringsbeloppet. Bara sätt en kråka på linjen så är den din!
IMG_20210304_142015-01.jpeg
Det där lät riktigt invecklat! och som alla vet är invecklat lika med superbra! Det är en affär! 😍

Vad är det för trevlig bok? Min 8 månaders son önskar sig en exakt likadan 😃
Källan länkades till längre bak:

• Like
Reactions: mmh
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp